TRŽIŠNO najznačajnija novost je odluka vezana uz dizelaše.
A ta je da Fiat neće poput konkurencije napraviti radikalan zaokret i suziti ponudu dizelaša. Upravo tako, Multijet dizelaši ostaju u ponudi. Druga dobra stvar je da Tipo ostaje model pristupačne cijene, a takvih je automobila sve manje na tržištu.
Jedan od njih je Dacia i njen Sandero. Kako se taj, doduše manji, model nudi u Stepway izdanju i iz Fiata stiže odgovor. Naime, Fiat paralelno lansira Tipo Cross, što je realno najveća novost redizajna. Model je podignut gotovo 4 cm, a uz modifikacije ovjesa dobio je i kotače s modela 500X. Crossoverskom izgledu uz 7 cm veću visinu doprinose i zaštitni plastični paneli, krovni nosači, te još poneki detalj.
Kao što vidite, Fiat je ujedno promijenio logo. Prednji kraj sad ukrašava slovna oznaka, a standardnu isporuku uključuju LED svjetla, sprijeda i straga. Novosti u kabini se tiču novog kokpita sa 7-inčnim zaslonom, te 10,25-inčnim zaslonom infotainmenta s Uconnect 5 sustavom.
Downsizing se nastavlja. U ponudi motora su stigli novi trocilindrični turbo benzinci. Bazni 1.0 daje 100 KS, odnosno 5 KS više od starog 1.4 atmosferca. Još izraženiji je napredak u isporuci okretnog momenta, pa tako novi motor daje 190 Nm, a dostupan je već od 1.500 o/min.
Kao što smo već rekli, u ponudi ostaju Multijet dizelaši, sada u izvedbama s 95 i 130 KS, što je plus od 10 "konja" u odnosu na dosadašnji model.
Fiatov D-Fence sustav filtriranja zraka nije više rezerviran za 500 i Pandu, već će se nuditi i na Tipu. Zahvaljujući UV lampi uklanja alergene, kao i 98% bakterija.
Cijene i točan termin dolaska na tržište nisu objavljeni.