DAVNO je prošlo zlatno doba kad se model nudio u fantastičnom ST izdanju s V6 motorom.
Sada je ponuda daleko niža, toliko da benzinaca više nema u ponudi. Upravo tako, Ford je odlučio ponudu u Europi dodatno osiromašiti i kupcima ponuditi model u dizelskom, ali i hibridnom izdanju. I pogađate, hibrid je sve popularniji pa tako već sada drži trećinu udjela u prodaji. Stroži standardi ubili su 2.0 EcoBoost motor, a sada i manjeg 1,5.
Elektrificirani Mondeo pokreće 2.0 benzinac s Atkinsonovim ciklusom, a koristi pomoć elektromotora napajanog iz male baterije kapaciteta 1,4 kWh. Sinergijski učinak je 187 KS, a CVT mjenjač je standardna ponuda.
Baterija se puni regenerativnim kočenjem uz učinak od 90%. U Fordu kažu kako je ovaj Mondeo pametan izbor za sve koji misle godišnje voziti do 20.000 km. Za sve ostale tu je 2.0 dizelaš sa 120 i 150 KS.