SKLONITE djecu jer dolazi BMW serije 7.
Najprestižniji model u BMW-ovoj ponudi, sudeći po viđenom na recentnim novitetima, može značiti samo jedno, a to je enormna prednja maska. Najavni render to i potvrđuje pa su bubrezi doista narasli do maksimuma, odnosno do krajnjih točaka na prednjici vozila. I ne samo to, BMW ih je osvijetlio.
Istovremeno su BMW-ovi dizajneri smanjili prednja svjetla na najmanju moguću mjeru koju trenutna LED tehnologija dopušta. U svakom slučaju, s tankim svjetlima i ogromnim ustima izgleda doista opasno, gotovo kao da je izašao iz nekog Kingovog horora. Također, dvostruka prednja svjetla s prototipa ostaju u igri.
Vratimo se mi konkretnim informacijama i recimo kako će uz seriju 7 paralelno stići i električni i7. Navodno će imati bateriju od čak 120 kWh, ali i doseg od barem 600 km, što u prijevodu znači potrošnju nižu od 20 kWh/100 km. Glasine idu u smjeru koncepta s tri elektromotora i sinergijskog učinka od čak 750 KS.
BMW je i7 najavio kao "prvu u svijetu potpuno električnu luksuznu limuzinu", što donekle i stoji s obzirom na to da glavni rival EQS i nije klasična limuzina. Klasična 7-ica ostaje u ponudi s benzincima, hibridima, pa i dizelašem.
Bez obzira na izabrani pogon, buduće vlasnike očekuje izuzetno moderan interijer u kojem neće nedostajati modernih tehnologija. Ali ni ekscesa, pa će tako putnike na stražnjoj klupi dočekati 31-inčni ekran koji se spušta s krova. Format je 32:9, ali bitno je da BMW fokus ipak stavlja na putnike straga, dok je Mercedes svojim 56-inčnim Hyperscreenom naglasak zadržao sprijeda.
BMW sprijeda donosi Curved Display kokpit, novu generaciju iDrive infotainmenta, te Interaction Bar sučelje s haptičkim kontrolama.
Toliko za sada do iduće najave. Budite sigurni da će ih biti još nekoliko do svjetske premijere zakazane za 20. travnja.