ŠPANJOLSKA premium marka je opet iznenadila i predstavila još jedan atraktivni automobil.
Najkraće rečeno, Born je emotivnija i samim time atraktivnija izvedba Volkswagenovog ID.3. Neki će reći da je Cupra u VW grupi poput Lamborghinija za mase, a to znači da uz agresivniji sportski karakter nudi i bolje performanse.
Born očekivano koristi MEB platformu, a nudi tek neznatno smireniji nastup od prošlogodišnjeg koncepta El-Born. Najveće novosti su u svjetlima i izgledu maske sprijeda te imitaciji difuzora straga s međusobno povezanim LED-icama trokutastog poprečnog presjeka.
Iznutra je Cupra zadržala digitalni kokpit, ali u kombinaciji vlastite grafike. Profiliranija armatura donosi 12-inčni zaslon infotainmenta, a tu je i podignuta središnja konzola s tamnim detaljima u bakrenoj nijansi. Na adrenalinsku vožnju zovu i profilirana sjedala s presvlakama izrađenim od reciklirane tkanine.
Startni Born ima bateriju od 45 kWh i 340 km dosega, a s motorom od 150 KS nudi ubrzanje do 100 km/h za 8.9 sekundi. Iduća na redu je izvedba s baterijom od 58 kWh te elektromotorom snage 204 KS. U ovom slučaju doseg raste na 420 km, a ubrzanje skraćuje na 7.3 sekunde. Nudi se i e-boost opcija pritiskom na tipku na volanu, a tada na raspolaganju ima 230 KS te 100 km/h hvata za odličnih 6.6 sekundi. I jedna posebnost: sve električne izvedbe, osim one bazne, maksimum imaju na 180 km/h.
Za putnike namjernike tu je i izvedba s baterijom od 77 kWh koja nudi 540 km dosega uz još uvijek uvjerljivih 7 sekundi do stotke. Recimo i kako najveća baterija nudi kompatibilnost s punjačem snage do 125 kW, a to znači punjenje od 5 do 8% kapaciteta za 35 minuta.
O cijenama zasad ni riječi, a iz Cupre dolazi tek informacija kako će prvi primjerci na ceste stići u rujnu. U svakom slučaju, start neće biti ispod 35.000 eura.