SL je sinonim luksuznog roadstera, a sudeći po najnovijim informacijama, to će ostati i u budućnosti.
Već je i sama činjenica da SL i dalje ima mjesta u ponudi Mercedesa velika vijest. I dobre vijesti tu ne staju jer iz Mercedesa potvrđuju kako će SL i u novoj generaciji nuditi maksimum od luksuza i udobnosti s jedne te sportskih performansi s druge strane.
Prve fotografije interijera zorno otkrivaju na što se tu misli. Fini materijali, precizna završna izrada i briga za detalje su standardna razina ovog modela, a sada kao novost stiže podesivi 11.9'' zaslon na središnjoj konzoli, usmjeren prema vozaču i s obiljem mogućnosti izvedenih kroz MBUX sustav. Također, SL nudi 2+2 konfiguraciju sjedala te više funkcionalnosti i prostornosti, prvi put od 1989. i SL modela serije R 129. Stražnja sjedala povećavaju svakodnevnu iskoristivost, a nude prostor za osobe do 1.5 metara visine ili pak kao smještaj za prtljagu.
I pazite sad ovo, sve što vidite je navodno inspirirano prvim modelom 300 SL Roadster, koji je bio i ostao jedna od najvećih modnih ikona u autosvijetu.
Zato su dizajneri odlučili ponuditi mješavinu analogne geometrije i digitalnog svijeta – nazvanu "hiperanalogni" kokpit. Dobar primjer toga je potpuno digitalna ploča s instrumentima koja je integrirana u trodimenzionalni vizir.
"Unutrašnjost novog modela Mercedes-AMG SL tetoši vozača i putnike profinjenim luksuzom. Novi SL u unutrašnjosti kombinira najviše razine udobnosti i kvalitete s točno određenom razinom sportske note. Visokokvalitetna kombinacija analognog svijeta i tehnološki napredne digitalne opreme čini jedno jasnim: novi SL predstavlja ponovo rođenu ikonu za modernu eru", kaže Philipp Schiemer, predsjednik Upravnog odbora tvrtke Mercedes-AMG GmbH.
Ako govorimo o uređenju interijera, kupci mogu birati između jednobojne ili dvobojne Nappa kože, kao i elegantnu Nappa Style kožu s vezom u obliku dijamanta. Dodatna opcija je sportska kombinacija Nappa kože sDinamica Race s mikrovlaknima i kontrastnim šavovima u žutoj ili crvenoj boji.
Od novih detalja izdvajaju se i četiri galvanizirana ventilacijska otvora koji podsjećaju na turbine te središnja konzola s metalnom pločom, oblikom inspirirana NACA profilom zračnih usisa. Mislilo se na sve, pa su tako za bolji dojam dizajneri odlučili povezati obloge vrata s prednjom armaturom u jednu cjelinu. S druge strane, sjedala s integriranim naslonima za glavu donose dostojnu ergonomiju za ovaj kalibar automobila.
O mehanici je zasad malo toga poznato. Mercedes je ranije otkrio novu osnovu izrađenu u kombinaciji aluminija, čelika i kompozita, sve kako bi masa ostala na razini od 270 kg. Pritom Mercedes najavljuje 50% veću krutost po širini u odnosu na AMG GT Roadster, ali i 40% po duljini. Ispod poklopca očekujemo kombinaciju elektrificiranih šestcilindraša i V8 modela na vrhu. Također, SL će imati AMG 4MATIC+ pogon na sve kotače.
U svakom slučaju, najava novog SL-a je velika stvar za ovu automobilsku ikonu koja je u 67 godina dugoj povijesti doživjela tek šest izdanja.