RANGE Rover je dobio sportsku izvedbu s preko 600 KS, ali i sa sjedalima koja vibriraju.
Range Rover je oduvijek bio poseban SUV, a posebno mjesto su imale top izvedbe koje su vješto kombinirale luksuz i vrhunske performanse. Sad je stigao Sport u SV verziji, što je ujedno najsnažniji Land Rover u povijesti.
Pokreće ga poznati 4.4 V8, ali sada daje 635 KS uz još uvijek istih 750 Nm. Ipak, ako aktivirate Dynamic Launch model, na raspolaganju će vam biti 800 Nm kao posljedica ugradnje blagohibridnog sustava. U svakom slučaju, to je značajan skok u odnosu na prethodnu generaciju modela, a to potvrđuju i performanse: 0-96 km/h za 3.6 sekundi i maksimalnih 290 km/h. Jedini trenutno bolji je Porsche Cayenne Turbo GT.
Ali tu ne staju novosti. Ovo je model koji prvi put u svijetu automobila nudi karbonske kotače promjera 23 inča, ali i prvi Land Rover dostupan s kompozitnim kočnicama. Ukupna ušteda u masi je čak 76 kg, ali u konačnici ipak nedovoljno jer Range Rover teži čak 2.5 tona.
Pomoći bi trebao posebno prilagođen ovjes i upravljački sustav, a sve kako bi uz tehnološku pomoć model imao uzornu dinamiku. I doista, nema trenutno naprednijeg ovjesa od ovog s kombinacijom tehnologije zračnog i hidrauličnog ovjesa.
Naravno, i oprema ja prvoklasna, a od svega ponuđenog posebno se ističe BASS (Body and Soul Seat) sustav koji analizira zvučnu kulisu Meridian hi-fi audiosustava s 29 zvučnika i 1430 W snage te prenosi vibracije u prednja sjedala. Kažu, poseban je to doživljaj glazbe, baš kao što je i poseban osjećaj iskeširati za ovaj vraški brz i luksuzan tenk oko 171.500 GBP. Toliko stoji SV Edition One, jedini koji nije rasprodan.