ŠKODA je sukladno najavama predstavila koncept koji najavljuje novi model, ali i dizajnerski zaokret marke, što uključuje i novi logotip.
Škoda u velike promjene ulazi jednako velikim novitetom. Koncept je to velikog električnog SUV-a koji sukladno dosadašnjoj praksi donosi prefiks Vision u imenu. 7S pak jasno upućuje kako se radi o sedmerosjedu.
Koncept je najava novog modela pozicioniranog iznad Enyaqa koji bi svjetlo dana trebao ugledati s još dva električna modela. Predviđeni su mali kompakt i crossover te svojevrsni nasljednik Kodiaqa kojeg najavljuje upravo Vision 7S.
Potonji će koristiti poznatu MEB platformu, baš kao što to danas koriste Audi Q4 e-tron ili Volkswagen ID.4. Iz Škode spominju i bateriju od 89 kWh za doseg od 600 km te povećanje snage punjenja na čak 200 kW.
Koncept najavljuje i novi dizajnerski zaokret. Odmah u oči upada izostanak tradicionalnog loga kojeg sad zamjenjuje slovna oznaka. Kao što je najavljeno renderom, prednjim i stražnjim dijelom dominira po sedam velikih vertikalnih otvora, izdužena svjetla te tzv. Tech-Deck Face maska prepoznatljivog oblika, ali sada potpuno zatvorena.
I dok će neki prednji kraj uspoređivati s Jeepom, stražnji bi pak najviše sličnosti mogao pokazati s Range Roverom. Na koncu efekt je postignut, jer se Škoda ovakvim istupom snažno distancira u VW grupi dobivajući veću dozu osobnosti.
Postavljen na 22-inčne naplatke, ovaj koncept još više iznenađuje kabinom. Osim što se vrata otvaraju u suprotnom smjeru, pogled u kabinu otkriva futuristički nastup. U potpunosti su korišteni reciklirajući materijali, ali ipak najviše interesa privlači koncept sjedenja.
Škoda previđa šest sjedala u tri reda i pozicioniranje sjedalice u sredini kabine. Kabina ima nekoliko konfiguracija korištenja, kad se ugođaju prilagođava kokpit. Tako se pri punjenju baterije aktivira Relax mod pri kojem se upravljač i prednji zaslon povlače unazad kako bi oslobodili prostor. Dodatno, prednja se sjedala pomiču u stranu kako bi putnici straga imali bolji pogled prema središnjem zaslonu. U pitanju je 14.6-inčni središnji zaslon koji rotira kako bi omogućio projekciju zabavnog sadržaja u filmskom modu.
U svakom slučaju Škoda je opet iznenadila svojim rješenjima. Nadajmo se da ćemo pored novog dizajna nešto od inovacija vidjeti i na serijskim modelima.