Genesis G90: Korejski udar

 Foto: Hyundai/Genesis

KONAČNO smo dočekali prvi premium korejski model, Genesis G90. 
 
Dolazak modela G90 ujedno znači i start novog premium branda Genesis s kojim će Hyundai pokušati nemoguće - ugroziti njemačke vladare luksuza, ali i Lexusa kojem bi mogao pomrsiti račune na sjevernoameričkom tržištu. 
 
 
G90, odnosno EQ900 na domaćem tržištu, je top model u ponudi Genesisa, a ujedno i duhovni nasljednik u nas slabo poznatog modela Equus. Prvi dojam je fantastičan, Hyundai, oprostite Genesis, napravio je odličan posao. Markantan izvana i rafiniran iznutra, s vrhunskom kvalitetom izrade i primijenjenim materijalima, ovaj model predstavlja kompaniju u potpuno novom svjetlu. 
 
Kraljevski komfor na stražnjim sjedalima, multimedijalni sustav za putnike straga i el. podešavanje stražnjih sjedala (14 smjerova) jasno otkrivaju kalibar ove limuzine. Trozonska klimatizacija je dio standardne opreme, kao i sustav bežičnog punjenja, a u kabini još možemo naći Lexicon audio sustav i 12,3-inčni infotainment sustav. 
 
 
Ništa čudno s obzirom na izdašne mjere. G90 u duljinu mjeri čak 5.205 mm, širok je 1.915 mm i visok 1.495 mm, dok razmak između osovina iznosi čak 3.160 mm. Kapacitet prtljažnika je 484 l. Solidnost izrade potvrđuje podatak o masi, G90 u osnovnoj varijanti teži 2.420 kg. 
 
Ponudu motora čine 3,8 V6 GDi (231 KS i 397 Nm)  i 5.0 V8 GDI iz domene poznatih, no prava stvar bit će 3.3 T-GDI twin turbo sa 272 KS i 510 Nm i ubrzanjem do stotke u 6,2 sekundi. Očekivano H-TRAC pogon na sve kotače je uključen opcijski, dok je osam-stupanjska automatika jedini izbor.
 
 
Ulazni motor je sasvim uvjerljiv, sprint do 100 km/h traje 6,9 sekundi. Priča za sebe je G90 pogonjen osmakom gdje kuca na vrata najboljih. U tom slučaju kazaljka u troznamenkasto područje stiže nakon svega 5,7 sekundi. 
 
Prodaja u Južnoj Koreji starta početkom godine, dok će ostatak svijeta pričekati još koji mjesec.
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.