NAKON mjeseci prepucavanja, Porsche je konačno potvrdio prvotnu informaciju da iz ponude izbacuje izvedbe s dizelskim motorima.
Otkako je izbila Dieselgate afera, potražnja za Porscheovim dizelašima je u stalnom padu pa ne čudi odluka Porschea da se odmakne od svega što donosi negativnu reklamu. Stoga će u budućnosti iz Porschea dolaziti puno više priča o hibridnim i električnim pogonima.
Porsche u ponudi nema dizelaša od veljače ove godine, a prvi čovjek kompanije Oliver Blume pritom realno gleda na koncept dizelskog motora i obećava punu podršku korisnicima koji su se prije odlučili za ovaj tip propulzije: "Porsche ne demonizira dizelaše. To je i ostat će važna tehnologija propulzije. Mi kao sportski proizvođač kojem su dizelaši imali oduvijek sporednu ulogu, u budućnosti želimo biti slobodni od dizelaša. Naravno, nastavit ćemo se brinuti za postojeće vlasnike dizelaša s profesionalizmom kakav očekuju."
Blume pritom naglašava kako Porsche nikad nije bio sklon dizelašima jasno svaljujući krivnju na Audijeve motore. Pa tako kaže: "Mi nismo nikad razvili i proizveli dizelski motor. Svejedno, Porscheov imidž je trpio. Dizelska kriza nam je prouzročila puno problema."
Podsjetimo, osim što novi Cayenne nisu ni ponudili u dizelskoj kombinaciji, u Porscheu su u veljači odlučili obustaviti proizvodnju dizelske Panamere 4S, kao i manjeg SUV modela u ponudi, Macana S diesel.
Porsche je svoj prvi dizelski model s motorom posuđenim od Audija predstavio prije devet godina. Bio je to Cayenne diesel, zorni primjer kako profit ruši sve tabue. Udio dizelaša u Porscheovoj prodaji u pravilu nije prelazio 15 %.