Prodaja novih automobila u Europskoj uniji smanjena je i u veljači, a u Hrvatskoj pad je bio gotovo dvostruko snažniji od europskog prosjeka, pokazali su podaci Europskog udruženja proizvođača automobila (ACEA).
U skupini vodećih tržišta rast prodaje bilježila je samo Španjolska.
U Hrvatskoj je u veljači, prema ACEA-inim podacima, registrirano 4245 novih automobila, za 6.3 posto manje nego u istom prošlogodišnjem mjesecu. U siječnju njihov broj smanjen je za 0.4 posto. Podaci ACEA-a za prva dva ovogodišnja mjeseca pokazuju da se hrvatsko tržište smanjilo za 3.4 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, uz registriranih 8.717 novih automobila.
U skupini vodećih tržišta električnih automobila prednjačila je Španjolska 60.6-postotnim skokom prodaje. Snažan rast bilježile su i Italija i Njemačka, za 38.2 odnosno za 30.8 posto. U Francuskoj prodaja se pak smanjila za 1.9 posto u odnosu na prošlogodišnju veljaču.
Benzinci i dizelaši bilježili su u veljači pad prodaje za 22,4 odnosno za 28,8 posto u odnosu na isti prošlogodišnji mjesec. Njihov udio u europskom tržištu iznosio je u prva dva ovogodišnja mjeseca 29,1 odnosno 9,7 posto, izračunali su u ACEA-i.