Istraživanje potvrdilo: Velikoserijski auti su pouzdaniji od luksuznih

Foto: Toyota, Porsche, J.D. power

U NAJNOVIJEM istraživanju pouzdanosti automobila koje provodi J.D. Power prvi put u povijesti je po pitanju pouzdanosti konfekcija stigla ispred premiuma.

Upravo je to potvrdio najnoviji krug studije J.D. Powera koji je na američkom tržištu još jednom provjerio pouzdanost automobila kroz studiju Vehicle Dependability Study (VDS). Radi se o anketnom istraživanju koje se neprekidno provodi punih 30 godina, a koje klasificira pojedine modele i marke prema broju prijavljenih kvarova na 100 automobila, i to kod vlasnika automobila starih tri godine. Pritom je moguće detektirati ukupno 177 mogućih problema grupiranih u 8 kategorija.

A stvar je ove godine sljjedeća. Marka automobila s najmanje prijavljenih kvarova je Lexus (106), a slijede ju izjednačeni Porsche i Toyota s prosječno 108 prijavljenih problema. Potonja Toyota je ujedno i najbolje pozicionirana velikoserijska marka. Na četvrtom mjestu je Chevrolet, a top 5 zaključuje Buick.

Velikoserijske marke su imale prosječno prijavljeno 136 kvarova na 100 automobila, a luksuzne 141. Industrijski prosjek za ovu godinu je 136 prijavljenih kvarova.

U usporedbi s prošlom godinom pouzdanost automobila se poboljšala za 4%, a to u prijevodu znači da automobili nikad prije nisu bili pouzdaniji. Pritom su najčešće slabe točke kod automobila baterija, mjenjač te sustavi infotainmenta, stoji u priopćenju.

Najveći napredak bilježi Chrysler, čiji automobili u odnosu na godinu prije imaju sada prosječno 65 manje prijavljenih kvarova na 100 primjeraka. Veliki skok zabilježili su još Mini i Subaru, a napredak su zabilježili svi njemački brendovi. Pritom je ujedno Porsche 911 (opet) najpouzdaniji model u ukupnoj konkurenciji.

Zanimljivo je da je General Motors u čak pet kategorija imao najpouzdanije modele. Slijedi Toyota s četiri pobjede. Najveći gubitnici, odnosno marke sa statusom najnepouzdanijih automobila u SAD-u su Volvo, Land Rover i Fiat.

Ovogodišnje izdanje studije temelji se na odgovorima 32.952 vlasnika automobila proizvedenih 2016. godine, koji su ujedno prvi i jednini vlasnici. Studija se provodila tijekom zadnjeg kvartala prošle godine.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.