JEEP na europsko tržište dovodi naprednu elektrificiranu izvedbu modela Compass i Renegade koja u svijetu za teren sposobnih modela nema dostojnu konkurenciju.
Danas popularni povišeni modeli su odavna istupili „oštricu“ u pogledu terenskih sposobnosti, ali kad je Jeep u pitanju, neke stvari se ipak ne mogu dopustiti. Tako će svaki Jeepov model usprkos trendovima i „mekanijem“ nastupu zadržati offroad sposobnosti, a takav će ostati u elektrificiranom izdanju.
Oznaka je 4Xe, a ona donosi kombinaciju benzinskog motora, elektromotora i baterije. Konkretno, radi se o cijenjenom 1.3-turbo benzincu sa 130 i 180 KS (i 270 Nm), usuglašenom sa šest-stupanjskom automatikom. Njemu se pridružuju dva elektromotora, gdje je jedan pridružen motoru i može raditi u generatorskom radu za punjenje baterije. Drugi je na stražnjoj osovini, ima reduktor i integrirani diferencijal (e-osovina), a isporučuje 60 KS snage i 250 Nm okretnog momenta. Baterija je kapaciteta 11,4 kWh čime je omogućeno nekoliko modova rada.
U električnom modu prolaze 50 km uz maksimalnih 130 km/h, ali u hibridnom značajno potpomažu benzinca. Postoje tri moda, Hybrid, Electric i E-Save, gdje potonji koristi benzinski motor za generatorski rad elektromotora i punjenje baterije. Priključenjem na 7,4 kW punjaču puni za 100 minuta.
U Jeepu kažu kako sposobnije izvedbe ovi modeli nisu vidjeli, kako na asfaltu, tako i izvan njega. Pritom su sve električne komponente temeljito izolirane, pa se ovi Jeepovi ne boje vode. Imaju i 4WD Lock permanentni pogon (do 15 km/h), te redukciju za uvjerljivija vozna svojstva na terenu (pijesak i kamenje). Na asfaltu pak očekujte 7,5 sekundi za sprint do 100 km/h i 200 km/h maksimalca.
Compass i Renegade 4Xe na tržište dolaze u rujnu, a nudit će se u tri razine opreme (Limited, S, and Trailhawk) i dvije izvedbe snage (190 i 240 KS).