BMW-ov M odjel je nakon lansiranja beskrupuloznog XM-a jasno ukazao kako je vrijeme rasnih sportskih coupea iza nas.
Šteta, jer BMW i8 je i danas pojava na cesti ma što mislili o njegovom ekološkom aspektu u nekonvencionalnom pogonu. A tu BMW nije mislio stati, jer je već u planovima bio nasljednik. Ime mu je I16, a izgled automobila otkrio je nedavno BMW-ov šef dizajna Domagoj Đukec.
Projekt je napušten u jeku pandemije, a Đukec nam je sada odlučio kroz nekoliko skica i rendera pokazati za što smo ostali zakinuti. Sudeći po renderima, I16 je bio zamišljen kao duhovni nasljednik BMW-a M1.
Atraktivni coupe donosi neke nove dizajnerske smjernice, a dio preuzima s i8. Đukec otkriva kako je cjelokupan razvoj automobila uključivši interijer trajao manje od 12 mjeseci. Dio zasluga ide i na preuzimanje karbonskog monokoka s i8, kao i brojnih postojećih tehnoloških rješenja.
O pogonu nema novih informacija, ali je lako pretpostaviti kako se i ovdje radilo o plug-in hibridu s minimalno 600 KS. Kombinacijom četiricilindarskog benzinca i elektromotora imao bi uvjerljive performanse, ali i električni doseg od oko 100 km.
Unatoč otkazivanju, Đukec ostaje optimističan u pogledu budućnosti, navodeći da "uvijek neki novi projekt čeka iza ugla".