Kineski bolid nudi performanse Rimčeve Nevere po deset puta nižoj cijeni

https://carnewschina.com/2023/10/09/gac-aion-hyper-ssr-launched-with-1224-hp-price-starts-at-176400-usd/

TOČNIJE, govorimo o više od deset puta nižoj cijeni. 

Kineska autoindustrija je već počela osvajati europsku scenu električnih automobila, a tu se ne libe napasti ni segment supersportskih automobila. Najnoviji primjer je GAC Aion Hyper SSR, prvi komercijalno dostupni supersportski električni automobil porijeklom iz Kine. 

Njegova cijena je 1.286.000 CNY ili oko 166.000 eura. Prevedeno, ovo nije ni desetina iznosa koji za svoje bolide traže Rimac, Pininfarina ili Lotus. A pritom se ovdje ne radi o nekom bezazlenom proizvođaču, već  o vrlo ozbiljnoj tvrtki koja je već predstavila Aion Hyper GT, coupe s četiri vrata i aerodinamikom boljom i od Mercedesa EQS. 

O ovom sportašu GAC je zadnji put govorio pred nešto više od godinu dana kad ga je najavio kao prvi kineski hipersportski bolid. Još tada se spominjao sprint do 100 km/h za 1.9 sekundi, što u potpunosti opravdava ime. Naime, SSR stoji za "Super, Sport, Race". 

Poznati su i konkretni podaci. Izvedba po spomenutoj cijeni ima pogon od 1224 KS i 1230 Nm, a 100 km/h postiže za i dalje vrhunskih 2.3 sekundi. Želite li još bolje ubrzanje od spomenutih 1.9 sekundi do stotke, platit ćete i dalje bagatelu - tek 179.000 eura. A birate li top izvedbu, cijena je oko 217.000 eura.

Car News China izvještava kako SSR ima bateriju kapaciteta 75 kWh, ali doseg je odličan, preko 500 km po CLTP standardu. Nije loš ni po pitanju maksimalca koji iznosi 250 km/h. 

 

Kad je pak u pitanju dizajn, SSR ne nudi ništa novo i revolucionarno., ima tu svega, od McLarena preko Ferrarija do još nekih zvučnih imena. Osim kompaktnih dimenzija (4556/1988/1230 ) pažnju plijeni i povećim 20-inčnim kotačima s gumama mjera 245/35 sprijeda 305/30 straga. Opremljen je i aktivnim elementima aerodinamike uključujući pomično stražnje krilo koje osigurava potisnu silu od 100 kg.  

U kabini pak sportski karakter začinjen duboko profiliranim sjedalima i malenim četverouglastim upravljačem. Kako god bilo, kineska zvijer je stigla u prodaju i tko zna, možda stigne i na Stari kontinent. 

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.