Financijski problemi matične tvrtke KTM, Pierera Mobilityja, više nisu tajna i, premda je učinjeno sve što je moguće, sada se traži potpora za financijski oporavak. Od pandemijske krize grupa Pierer Mobility prolazi crnu fazu u svojoj povijesti jer su se od tada svi problemi počeli pogoršavati.
Posljednje dvije godine bile su veliko iskušenje unatoč činjenici da su izvedeni snažni manevri poput potpune akvizicije MV Agusta, koja se pridružila matičnoj tvrtki u kojoj koegzistira s KTM-om, GasGasom i Husqvarnom.
Unatoč svemu, jedan od najvažnijih proizvođača motocikala na svijetu ne može pronaći izlaz iz krize, a u posljednjih nekoliko mjeseci otpušteno je 10% radne snage, piše HAK Revija.
Posljednjih tjedana govorilo se o povećanju proizvodnje u Aziji i do 25%. Tako bi se smanjila proizvodnja u Europi, a smanjili bi se i troškovi. Proizvodnja u Aziji je 30% jeftinija nego u Europi.
U nedavnoj izjavi Pierer je jasno dao do znanja da mu je potrebna likvidnost za KTM AG pa poziva ulagače, a posebno Bajaj, da financijski podrže marku u ovom lošem trenutku. Pierer i indijski Bajaj godinama su imali strateški savez za dijeljenje komponenti. Sada bi Bajaj mogao preuzeti mnogo veći udio u tvrtki koju kontrolira Pierer Mobility i to kao manevar s kojim bi izvukli svog saveznika iz ponora.