Foto: Lexus
ATRAKTIVNI SUV prikazan je na pariškom salonu, a sada stiže potvrda kako će ići u proizvodnju.
Očito potaknuti pozitivnim kritikama na račun Toyotinog C-HR, ali i činjenici da mlađa populacija zaobilazi luksuzni Toyotin brand u Lexusu su odlučili okrenuti ploču. Posljednjih godina Lexusova retorika govorila je o eleganciji, skladu i inspiraciji u prirodi. Najnoviji koncept pak najavljuje nešto novo, najblaže rečeno agresivno. Iza imena UX krije se novi dizajnerski smjer europskog dizajnerskog centra (ED2), a uskoro ćemo mu svjedočiti na cesti.
Tako će nakon novog LS snage usmjeriti ka agresivnijim i sportski nastrojenim modelima. Uspije li im, zaustavit će odljev mladih kupaca prema njemačkim premium rivalima, a to su u konkretnom slučaju BMW X1 (i X2), Audi Q2 (i Q3) te Mercedes GLA.
Yoshihiro Sawa, potpredsjednik Lexusa, potvrdio je za Motoring da je UX gotovo stvar: "Radimo ga (UX). Molim vas, očekujte ga jer nije daleko".