MERCEDESU jeftiniji benzinci postaju prioritet ispred električnih modela, a sve kako bi podigao prodaju na zadovoljavajuće razine.
Elektrifikacija očito ne ide očekivanim intenzitetom, posebno u Americi gdje je cijena za mnoge presudan faktor u izboru novog automobila. Mercedes je stoga usmjerio svoj fokus na automobile osnovne razine, uključujući veću ponudu modela pokretanih motorima s unutarnjim izgaranjem.
Mercedes je to navodno otkrio svojim distributerima na sastanku održanom u siječnju ove godine. Fokus se prebacuje na bazne modele, a u slučaju Mercedesa to je i model GLC. Pritom će se podići ritam proizvodnje benzinaca i hibrida. Sve rečeno (zasad) vrijedi za američko tržište, a predstavlja korekciju poslovnih poteza vrlo sličnu onoj kakvu je izabrao i Nissan, piše Motor1 pozivajući se na AutoNews.
Čini se da analitičari imaju pozitivan stav o ovoj promjeni. "Mercedes održava dodir sa stvarnošću umjesto da je pokušava promijeniti", rekao je direktor Edmunds Insightsa Ivan Drury za Autonews. "Prošla godina je pokazala da možete letjeti visoko dok ne ostanete bez kontakta s realnošću. Bazni modeli omogućuju potrošačima da okuse ono što dolazi, ali samo ako si mogu priuštiti ostati unutar marke."
I prodavači su složni s ovakvom idejom. Poručuju da će radije prodavati jeftinije modele koji su im na lageru do 30 dana i imati manju pojedinačnu zaradu nego držati skupe električne automobile od 100.000 dolara na lageru po pola godine i na njima gubiti novac.
Dodatno, pojedini vlasnici salona ističu kako Mercedesovi klijenti i ne traže struju. "Većina naših vrhunskih klijenata koji traže automobile usmjerene na performanse odabrat će benzinski motor umjesto električnog motora", poručio je jedan neimenovani direktor.
U Mercedesu su potvrdili kako će tijekom ove godine američko tržište obogatiti s čak 25 novih modela među kojima je naglasak na elektrificirane modele pokretane fosilnim gorivima. S klasa i GLE dobivaju plug-in hibride, a do jeseni dolazi i GLC.
"Jako smo sretni što možemo na tržište unijeti ono što je potrebno, a to je pravi balans između ICE proizvoda, električnih proizvoda i sada također dodavanja PHEV-a u kombinaciju", izjavio je Senol Bayrak, direktor prodaje u Mercedes-Benz USA.