Nova reklama za Hrvatsku: Nissan je za premijeru Micre izabrao Dubrovnik

 Foto: Nissan

HRVATSKA je definitivno jedna od najpoželjnijih destinacija kad su u pitanju promocije novih proizvoda u auto branši. 
 
Nedugo nakon što je Škoda snimila promotivne materijale za novu Octaviju na Kvarneru, a Volvo za snimanje atraktivne reklame izabrao splitsko zaleđe iz Nissana javljaju kako će europska premijera nove Micre biti u Dubrovniku. Prevedeno, u Dubrovnik će na promociju nove, pete po redu, generacije Micre stići više od 7.000 Nissanovih gostiju, a promotivni materijali snimljeni u Dubrovniku obići će svijet. 
 
Grad pod Srđom, središte je testnih vožnji nove generacije Nissanovog modela na kojima će sudjelovati više od 500 novinara iz cijelog svijeta - čak 484 europska novinara te 44 novinara iz najeminentnijih globalnih medija. U Dubrovnik dolaze i veliki flotni kupci, europski koncesionari i njihovo prodajno osoblje tako da će tijekom gotovo tri mjeseca, do 23. ožujka, ukupno više od 7.000 gostiju imati prilike posjetiti lokacije koje su poslužile kao kulisa za snimanje slavnih visokobudžetnih filmova i serijala kao što su Ratovi zvijezda ili Igre prijestolja.
 
Stotinjak kilometara duge testne rute predviđaju posjet Starom gradu koji se nalazi na UNESCO-vom popisu Svjetske baštine, ali i najnovijoj hrvatskoj ACI marini u Slanom.   
 
Potpuno nova Nissan Micra donosi brojne novosti u segmentu i šire. Među njima su Inteligentno ispravljanje putanje, sigurnosni sustav koji blagim korekcijama prema potrebi automobil vraća na pravu putanju. Inteligentni Around View Monitor sustav kamera i automatsko kočenje postavljaju Micru u red najpraktičnijih, ali i najsigurnijih gradskih automobila. Osjetno veća od prethodne generacije, nova Micra će se nuditi u kombinaciji tri štedljiva motora i nekoliko razina opreme.
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.