Novi trend ili promašaj: Lexus predstavio luksuzni kombi

Foto: Lexus

POJAM poslovnog vozila se u posljednjih nekoliko godina gotovo iz temelja promijenio, a sada je cijelu priču zaokružio Lexus.

Ime mu je LM, i baš kao što smo najavljivali, radi se o superluksuznom kombiju kakve Toyota već prodaje na azijskom tržištu. Međutim, sada je sve podignuto za još jednu stepenicu, a dodani su golema maska i Lexusov potpis kao točka na i. A u Lexusu kažu kako upravo to traži nova generacija poslovnjaka - svojevrsni mobilnu ured vrhunskog komfora i opremljenosti.

U slučaju Lexusa to ide puno dalje od najveće kromirane maske koju smo vidjeli unazad nekoliko godina. Uključuje zaslon dijagonale 26 inča, hladnjak, spremište za kišobrane, pa i masažna klimatizirana sjedala. Naravno, staklena pregrada za više privatnosti je "must-have" tijekom važnih poslovnih razgovora, baš kao minihladnjak u koji se mogu utrpati po dvije butelje odjednom. Za svakog po jedna, rekli bi mi na brdovitom Balkanu.

Ali zaboravite, ovaj Lexusov model neće dalje od Kine i okolnih zemalja, pa ga Stari kontinent i oni preko bare neće vidjeti. Iako ne obiluje skladom, šteta je što neće dobiti priliku razbiti zvjezdanu monotoniju crnih shuttle prijevoza koji su i ovdje sve popularniji. U Japanu je pak ovakav tip prijevoza omiljen među političarima, poslovnjacima i kojekakvim celebrityjima, a koji su prije bili vjerni klasičnim limuzinama. A tamo je upravo Toyota posebno jaka s nekoliko luksuznih modela kao što su Alphard i Vellfire. Pogađate, i Lexus koristi istu osnovu.

A kad smo kod Lexusa, recimo kako će ponudu činiti samo dvije boje, crna i bijela, te dvije konfiguracije, sa sedam i četiri sjedala. Dilema je i ispod poklopca, 3.5-litreni benzinac ili hibrid s 2.5 benzincem i elektromotorom, identičan onom u nekim drugim modelima kompanije poput Lexusa EX.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.