NA priloženim se slikama ne nalazi nova Zafira već nova Zafira Tourer. Čemu razlika u imenu, pitate se? Odgovor je vrlo jednostavan. Treba napraviti razliku između novog modela i dosadašnje Zafire koja će još neko vrijeme ostati na tržištu i prodavat se usporedno s novim modelom čiji dolazak možemo očekivati u drugoj polovici ove godine.
Proizvođač tvrdi kako će novi automobil podići standarde u svom segmentu kada je riječ o dizajnu, luksuzu, fleksibilnosti i inovativnosti. Zafira Tourer želi zauzeti sam vrh svog segmenta i nadvisiti automobile poput Fordovog S-Maxa te drugih konkurenata.
Izgledom, produkcijski se automobil gotovo i ne razlikuje od studije predstavljene na ovogodišnjem ženevskom auto salonu. Najveću razliku ustvari čini „produkcijski“ interijer, koji će biti i jedan od glavnih aduta novog automobila.
Naime, Flex7 rješenje interijera dopušta brzu i jednostavnu transformaciju trećeg reda sjedala koja se inače spuštaju u ravnu podnicu. Druga je klupa sada rastavljena u tri zasebno prilagodljiva sjedala (npr. pomična 210 mm po duljini). Srednje se sjedalo može preklopiti u naslon za ruke ili stolić, a bočna se mogu razmaknuti. S Merive je preuzet FlexConsole, središnji pomični prostor za ostavu između prednjih sjedala.
Narastao je i obujam prtljažnika, koji sada u kombinaciji s pet sjedala nudi zapreminu od 710 l (+ 65 l), odnosno 1.860 l sa spuštenom srednjom klupom (+ 40 l). Dakako, dobar dio povećanja otpada na 57 mm dulji međuosovinski razmak te širi trag kotača (+ 96 mm sprijeda te 78 mm straga), kao i na rast ukupne duljine vozila za 190 mm.
Od ostalih Flex rješenja spomenimo FlexRide podesivi ovjes, FlexFix popout stražnji nosač za bicikle koji su dio dodatne opreme, kao i veliko panoramsko vjetrobransko staklo koje se proteže iza A stupa. Opcijsku će opremu (ovisno o paketu i tržištu) činiti aktivni tempomat s funkcijom kočenja u opasnosti, sustav upozorenja nenamjernog izlaska iz vozne trake, sustav prepoznavanja prometnih znakova, sustav upozorenja na predstojeći sudar, prilagodljiva svjetla, sustav upozorenja na vozila u mrtvom kutu, sustav pomoći pri parkiranju i sl.
Novu će Zafiru pokretati dizelski 2,0-litreni CDTi pogonski stroj obujma 110, 130 i 170 KS te turbobenzinski 1,4 i atmosferski 1,8, oba snage 140 KS. Ovi će motori standardno biti upareni sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem (osim 1.8 koji će imati 5-stupanjski ručni mjenjač), dok će se u opcijskoj opremi nalaziti 6-stupanjski automatski mjenač. Također, s određenim će modelima biti dostupan i stop-start sustav.
Cijene Zafire Tourer će postati poznate bliže samom lansiranju.