PORSCHE 718 ima top modele vrijedne svake pohvale, a to uključuje izuzetnu konjicu i performanse dostojne većeg brata.
GT4 izvedbe Caymana i Boxstera su tu, a ono bitno je da ih ne pokreće maleni dvolitreni agregat, već stroj dostojan naklona. 4.0-litreni atmosfeski boxer ima šest cilindara, a u maksimumu daje 420 KS i 420 Nm. U kombinaciji ručnog mjenjača to je dovoljno da obje karoserijske izvedbe voze preko 300 km/h, ali i da 100 km/h apsolviraju u 4,4 sekunde. Ono bitno može se sažeti u informaciji kako će Nürburgring svladati sada desetak sekundi brže!
Osim kombinacije motora koji ne zna za downsizing i ručnog mjenjača, budući vlasnik će se moći diviti i posebnom dizajnu. A tu se ističe Boxster koji uvelike podsjeća na Speedstera. Ima i automatski upravljan spojler koji će se pokazati pri 120 km/h. Cayman pak dobiva fiksni spojler poput Clubsporta.
Naravno, Nijemci su savršeno posložili interijer vozila, a isto vrijedi i za sve ispod oklopa. PASM podvozje je standardno, a GT4 30 mm bliži podlozi. Opcijski se nude keramičke kočnice, ali i Clubsport trkaći paket koji uključuje zaštitni kavez i svu opremu za izlazak na stazu (protupožarni aparat, trkaći pojasevi).
Modeli su već dostupni na tržištu. U njemačkoj se nude po startnih 93.200 eura za caymana, odnosno 93.350 za Boxstera.