IZA imena Turbo S E-Hybrid krije se najdinamičniji duo crossover segmenta.
Radi se o novoj izvedbi dostupnoj za Cayenne i Cayenne Coupe, a riječ je o plug-in hibridu. Kombinira 4.0 V8 twinturbo motor od 550 KS i elektromotor od 136 KS, a u konačnici daje 680 KS i 900 Nm. A to znači 3,8 sekundi za sprint do 100 km/h, 13,2 s do 200 km/h i 295 km/h maksimalca. Govorimo o vozilu od 2,5 tona.
Red je reći kako su baterije kapaciteta 14,1 kWh i smještene su između motora i osam-stupanjskog automatskog mjenjača. Cayenne može voziti i samo na struju, i to do 40 km. U prosjeku mu je dosta i 3,9 l/100 km, stoji u priopćenju.
Hibridna izvedba vizualno se distancira zelenim detaljima te 21-inčnim AeroDesign naplatcima.
Oni skromnijih apetita moći će birati slabiji hibrid, s 3.0 V6 benzincem te maksimumom od 462 KS i 700 Nm. Ovaj vozi do 253 km/h uz sprint do 100 km/h za 5,1 sekundi. Električni doseg je 43 km, a troši 3.2 l/100km.
I recimo koju o cijeni. Porsche Turbo S E-Hybrid u Njemačkoj kreće od 172.604 eura, a Coupe od 176.293 eura. Slabija izvedba je osjetno jeftinija i kreće od 91.684 eura.