JOŠ od Taunusa i posebno Sierre europski ogranak Forda mnogi poštuju kao proizvođača odličnih limuzina. Mondeo nije izuzetak.
Ford Mondeo je nepravedno zapostavljen jer se uz Focusa redovito radi o jednom od najboljih modela u svojem segmentu. A da izgleda dobro, potvrđuje posljednji redizajn kojim mu izgled nije diran. LED tehnologija maglenki i slični dodaci su doista u domeni najsitnijih detalja, koje neće svatko vidjeti.
Sve novosti su ispod lima, a jedna od njih je dolazak hibridnog pogona. Kombinira 2.0 benzinca s Atkinsonovim procesom i mali elektromotor, a posjeduje Li-Ion bateriju kapaciteta 1.4 kWh. Kombinirana snaga je 187 KS, a prosječna potrošnja tek 4,4 l/100 km. Pritom je prtljažnik kapaciteta 404 l, što ga čini vjerojatno najkomfornijim hibridom u ponudi segmenta.
Ostatak ponude čini 2.0 dizelaš EcoBlue generacije u tri izvedbe, sa 120, 150 i 190 KS. Izbor je standardan šest-stupanjski ručni mjenjač ili Powershift s osam stupnjeva. I da, samo jedan benzinac je u ponudi, 1,5 sa 167 KS.
U kabini dah novih vremena. I Mondeo tako dobiva zakretni prekidač za kontrolu automatskog mjenjača, ali i nove materijale i kvalitetniju izradu, sve kako bi se uhvatio dašak premiuma.