VIŠA doza sigurnosti i poboljšana aerodinamika su najveće prednosti novog sustava.
Električna Honda E neće plijeniti pažnju samo simpatičnim retro izgledom i električnim pogonom, već će se iz mase izdvojiti i brojnom naprednom opremom. Tako će ovaj model biti jedan od prvih koji će i u proizvodnoj izvedbi biti lišen retrovizora.
Vanjski retrovizori na automobilu su već desetljećima, a pokazali su se kao vrlo jednostavno i učinkovito rješenje. U međuvremenu su dobili i dodatke poput grijača, pokazivača smjera i upozorenja za mrtvi kut. Honda pak ide korak dalje i na serijski primjerak dovodi kompliciraniji sustav s kamerama kakav obično viđamo na konceptima.
Uklanjanjem retrovizora i postavljanjem osjetno manjih kamera u strujno oblikovanim tijelima će sasvim sigurno poboljšati aerodinamiku. Također, kako se slika projicira na poveće zaslone u Hondi kažu da je preglednost osjetno bolja, posebno za lošijeg vremena i slabije vidljivosti kada klasičan retrovizor nije najbolje rješenje. Također, u wide pogledu efekt mrtvog kuta je upola manji, a iste potpomažu i sustav za vožnju unazad. Sve u svemu, radi se o sustavu vrlo sličnom onom na Audiju E-Tron.
Ponovimo, Honda E je električni kompakt kalibra Renaulta Zoe, ali u retro izdanju i sa stražnjim pogonom. Prodaja starta tijekom iduće godine.