OVA marka je nekoć bila izuzetno popularna i u Hrvatskoj.
U pitanju je SsangYong Motors koji mijenja ime u KG Mobility. Kwak Jae-sun, prvi čovjek marke i cijele KG grupe, za Korea Herald izjavio je:
"Ime SsangYong Motor ima obožavatelje s dobrim sjećanjima, ali ima i bolnu sliku. Od sada će svi SsangYong automobili izaći u svijet pod imenom KG [Mobility]. Čak i s promjenom imena, povijest SsangYong Motora neće se promijeniti, a proizvođač automobila će imati iste uvjete."
Mnogi će se prisjetiti ranih 90-ih godina prošlog stoljeća kad su terenci tek dolazili na scenu. Jeep Grand Cherokee je bio rezerviran za najbogatije, a novi statusni simbol postaje upravo SsangYong Musso, veliki terenac pokretan Mercedesovim motorima. Stiže i Korando, model koji postoji od samih početaka kompanije, koji smo upoznali u vrlo neobičnom izdanju. Ipak, bio je dovoljno ekskluzivan da ga zavoli i tadašnji hrvatski jetset.
Ulaskom u novi milenij SsangYong pada u sjenu konkurentnijih proizvoda, a od pomoći mu nije ni pomalo nekonvencionalan dizajn. S našeg tržišta je marka u potpunosti nestala, dok je u Europi ostala prisutna, i to s dosta zanimljivim modelima.
SsangYong je nastao 1954. godine ujedinjavanjem dviju tvrtki i uzeo je ime Ha Dong-hwan Motor, a 1977. mijenja ime u Dong-A Motor. 1981. godine se spaja s Keohwom i nastavlja proizvoditi stari Jeep pod imenom Korando. 1986. godine kompaniju preuzima konzorcij SsangYong te uzima novo ime Ssangyong Motors. Sve do danas doživio je nekoliko preuzimanja, a s time uspona i padova te je na koncu usprkos pomoći države bankrotirao.
Prošle godine tvrtku je preuzeo domaći konzorcij KG Group, a ove godine odlučeno je kako će tvrtka biti još jednom preimenovana.