IAKO dokazanih kvaliteta, obiteljski monovolumeni postali su neželjena roba.
Potpuno nepravedno jer sve što nude primjerice crossoveri, mogu ponuditi i monovolumeni, ali se pritom ne kite filmskom šminkom. Najbolji dokaz tome je Fordov C-Max, od aktualne generacije dostupan i u produljenoj Grand izvedbi.
Komforan, praktičan i vrlo vozan, sve je to kompaktni monovolumen iz Forda. Ali ne još dugo jer je Ford odlučio obustaviti proizvodnju obiju izvedbi, i to već od lipnja. Tvornica u Saarlouisu u Njemačkoj će stoga uvesti tržišno pitkiji asortiman u obliku Focusa, i to onih skupljih izvedbi poput Wagon, Active i ST.
U Fordu kažu kako se ova odluka poklapa s krajem normalnog proizvodnog ciklusa jedne generacije modela. Pritom će biti ukinuta i noćna smjena, a sve kako bi se povećala efikasnost i smanjili troškovi, nastavljaju u Fordu.
Podsjetimo, Ford je planom restrukturiranja odlučio otpustiti oko 5.000 radnika u Europi. Zatvorit će tvornicu mjenjača u Bordeauxu te još tri tvornice u Rusiji.
Sudeći po trendovima pionir segmenta, Scenic bi uskoro mogao postati jedini model u području kompaktnih monovolumena.