AKO je već Volkswagen s Golfom igrao na sigurno, u Seatu su ipak odlučili malo popustiti kočnice i novom Leonu podariti emotivniji izgled.
Svjetski debi Leona u Seatu su odlučili obilježiti dvostrukom premijerom, klasičnog kompakta i dinamičnog karavana pod imenom Sport Tourer. U dizajnerskom smislu donose osjetno poletniji izgled od kućnih rivala, no na kraju valja reći kako će se u pogledu dizajna najviše (nažalost opet) govoriti u spektru LED svjetala. Istina, sprijeda su uočljivi i poveći usisnici i horizontalno orijentirane maglenke. Straga pak dominiraju masivna ramena, ali i LED svjetla povezana svjetlosnom trakom.
Leon je dugačak 4368 mm, širok 1800 i visok 1456 mm, odnosno u odnosu na prethodnika dulji 86 mm, uži 16 mm i niži 3 mm. Razmak između osovina je povećan za 50 mm – mjeri 2686 mm. Karavanska ST izvedba se protegla na čak 4642 mm, što je 93 mm više od prethodnika.
Interijer je više manje preslika Golfa. Ispred vozača je digitalni kokpit sa zaslonom od minimalno 8,25 inča zdesna, a vizualno dojam upotpunjuju metalni detalji te oštrim linijama odvojene cjeline. Zanimljivo, kapacitet prtljažnika je ostao na istih 380 l, dok je kod karavana 30 l veći i iznosi 617 l. Zvuči puno, ali Octavia i dalje nudi više.
Mehanika je identična Golfu, a to znači i istu ponudu motora. Kreće 1.0 TSI benzincem s tek 90 KS u slabijoj i 110 KS u snažnijoj izvedbi. Dalje slijedi 1.5 TSI, također u dvije razine snage – sa 130 i 150 KS, dok je top izvedba 2.0 TSI sa 190 KS i DSG mjenjačem. U dizelskoj ponudi 2.0 TDI sa 115 i 150 KS, dok će ekolozi imati na raspolaganju plug-in hibrid sa 1.4 TSI benzincem, baterijama od 13 kWh te ukupnom snagom od 204 KS. U potonjem je električni doseg 50 km.
Recimo i kako prodaja starta u drugom kvartalu, a cijene će biti naknadno objavljene. Na hrvatsko tržište stiže u travnju.