Foto: Holden
KAKO bi dostojno označili oproštaj od četvrte generacije popularnog modela u Holdenu su odlučili predstaviti jednu od najmoćnijih limuzina na svijetu.
U pitanju je model Commodore čija aktualna četvrta generacija u zasluženu mirovinu ide potkraj godine. No do tada ima vremena i za malo igre, a u slučaju Holdena to znači ugradnju monstruoznog motora.
Za tu je potrebu oživljena GTSR oznaka, a iz Amerike je stigao motor. I to ne bilo koji već Corvettin iz ZR1 izvedbe, 6.2 V8 sa 644 KS ili 32 KS više no u novoj E klasi AMG (E63S). Naklada je limitrana na 300 primjeraka, a cijena je doista paprena - čak 166.990 AUD ili oko 118.700 eura. Cijeli posao potpisuje Holdenov specijalni odjel HSV (Holden Special Vehicles), a prema njima ova zvijer uhvati 100 km/h za 4,2 sekundi. Bez limitatora maksimalac je 293 km/h.
Nešto smireniji su GTSR sedan i Maloo (pick up) pokretani 6,2 V8 kompresorskim motorom četvrte generacije (LSA) snage 590 KS i osjetno povoljnijom cijenom. Dobra je vijest da sve izvedbe standardno imaju AP Racing kočnice sa šesteroklipnim čeljustima i diskovima promjera 410 mm. Trkaći SupaShock ovjes s potpisom Walkinshaw Racinga rezerviran je za top izvedbu, dok ostali dobivaju Magnetic Ride Control.