VOLKSWAGENOVA crossover kampanja se nastavlja, a najnovija prinova je najmanja i ujedno najatraktivnija do sada.
Maleni T-Cross je mlađi i razigraniji brat tržišno vrlo uspješnog T-Roca, a pritom se nameće i osjetno kompaktnijim mjerama. Kako je već prozvan crossover izvedbom Pola red je reći kako je od njega viši primjetnih 11 cm, dok je duljina zabilježila plus od oko pet centimetara. Mnogi će ga doživjeti kao duhovnog nasljednika ne baš uspješnog Pola Cross, no sada u osjetno originalnijem vizualnom izdanju. A tu prije svega mislimo na stražnji kraj, različit od ostatka game.
Pritom je interijer u skladu s obećanjima, moderan i praktičan. Stražnja klupa je uzdužno pomična, pa kapacitet prtljažnika varira od 385 do 455 litara. Dizajn kabine je pak vrlo sličan onomu što nudi Polo. I da, digitalni kokpit je još uvijek opcija i stoji vjerojatno kao kod Pola oko 400 eura.
Ponuda motora je sukladno najavama u spektru benzinaca 1.0 TSI od 95 do 115 KS, te dizelaša od 95 KS. I da, pogon na sve kotače nije predviđen, a neće ga biti ni u budućnosti. Na mjestu top izvedbe je 1.5 TSI od 150 KS. Naravno, Euro-6d je zadovoljen.
O cijenama zasad ni riječi. Realno valja očekivati start na razini od oko 135.000 kuna, odnosno na pola puta između Pola i T-Roca. U Njemačkoj je start na 17.975 Eura. T-Cross će se proizvoditi u Španjolskoj, Kini i Južnoj Americi, a prvi primjerci na ceste stižu u prvom kvartalu iduće godine. Pritom valja računati na doista bogatu opremu, posebno u poglavlju sigurnosnih sustava asistencije vozaču.