VOLKSWAGEN je okupio gotovo 20 kooperanata koji će sudjelovati u proizvodnji novog Golfa, a nove informacije govore da je T-Cross gotova stvar. Krenimo redom.
Još je točno 75 tjedana ostalo do dolaska osme generacije Golfa, modela za kojeg u Volkswagenu kažu da je uz I.D. obitelj najvažniji proizvod cijelog koncerna. Stoga ne čudi što su u razvoj i pripremu proizvodnje uključeni ogromni resursi. Konkretno, 1,8 milijardi eura iznosi trošak razvoja nove generacije obitelji Golf, kao i priprema proizvodnih kapaciteta.
"Golf 8 Supplier Summit" dao je još neke odgovore. Tvornica u Wolfsburgu u kojoj se proizvodi 2000 Golfova dnevno ostaje mjesto rođenja novog Golfa. Iz sjedišta VW-a Golf će ići na 108 svjetskih tržišta.
A kad je Golf u pitanju, zasad je potvrđena daljnja digitalizacija. Tu se ne misli samo na kokpit i mjerne instrumente, nego na činjenicu da će svaki Golf biti uvijek online, kažu u VW-u.
Ali to nije sve. Do kraja godine dolazi nam i proizvodni T-Cross, najmanji crossover u VW-ovoj T ponudi. Postavljen na MQB platformu, s mehanikom Seat Arone i ostalih, ovaj će model ići u bitku sa starosjediocem Jukeom, ali i vrlo uspješnim Capturom, C3 Aircrossom te korejskim blizancima, Konom i Stonicom. A prije njegovog dolaska VW će odraditi i premijeru novog Touarega.
Želite li momentalno primiti obavijest o svakom objavljenom članku vezanom uz Volkswagen, instalirajte Index.me aplikaciju i pretplatite se besplatno na tag: Volkswagen.
Index.me aplikaciju za android besplatno možete preuzeti na ovom linku, dok iPhone aplikaciju možete preuzeti ovdje.