111 milijuna pretplatnika: Ovo je najpraćeniji youtuber na svijetu

Screenshot: YouTube

MrBeast je nadmašio PewDiePieja kao kreator pojedinačnih sadržaja na YouTubeu s najviše pretplatnika na svijetu, piše Dexerto.

Jimmy Donaldson, poznatiji kao MrBeast, službeno je postao najpraćeniji YouTube influencer sa 111 milijuna pretplatnika, a broj i dalje raste.

Dexerto je na Twitteru objavio isječak koji prikazuje trenutak kada se to dogodilo, pri čemu je MrBeast dobio desetke tisuća pratitelja u samo jednom danu, dok je PewDiePie dobio tek desetinu toga.

Nakon što je u srpnju postigao svoj dugogodišnji cilj od 100 milijuna pretplatnika, MrBeast je nastavio povećavati broj obožavatelja.

Mjesečno zarađuje 5 milijuna dolara

Prema Forbesu, 24-godišnjak je u 2021. godini zaradio 54 milijuna dolara (394 milijuna kuna), a njegova neto vrijednost trenutno iznosi 25 milijuna dolara, odnosno 182 milijuna kuna.

Youtuber navodno zarađuje oko 5 milijuna dolara (36 milijuna kuna) mjesečno, što ga čini najplaćenijim kreatorom sadržaja na YouTubeu.

MrBeast je pokrenuo svoj kanal prije nešto više od deset godina, no njegova se platforma počela širiti ​​tek 2017. zbog njegovih impresivnih vratolomija i novčanih davanja.

Poklonio milijun dolara

U videu iz 2018. pod nazivom "Kako sam dao 1.000.000 dolara", MrBeast je objasnio svojim pratiteljima kako je akumulirao toliko bogatstvo putem platforme, dodajući da su mu tvrtke pomogle da donira novac.

Ugovori s brendovima

Kad je MrBeast tek počeo skupljati značajan broj pretplatnika na YouTubeu, kao nagradu je dobivao ugovore s brendovima. Njegov prvi ugovor s robnom markom bio je vrijedan 5000 dolara, no umjesto da sebi stavi novac u džep, smislio je sjajan način da privuče pozornost.

MrBeast bi lukavo dao svoj novac od ugovora potpunom neznancu i snimio sebe dok to radi. Naravno, ti bi videozapisi generirali milijune pregleda, a upravo takve ideje postale su ključ njegovog uspjeha.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.