Cijeli svijet je popušio da ona traži oca svojeg djeteta, a sve je bila obična laž

Screenshot: YouTube

FRANCUSKINJA "Natalie Amyot" postala je 24 sata svjetski poznata zahvaljujući priči koju je podijelila sa svijetom.

Preko interneta se dala u potragu za ocem svojeg djeteta: kako navodi u videu koji je objavila na YouTubeu i Facebooku, tipa je upoznala u baru i s njim se poseksala, a sljedeće jutro već je bila na letu za Francusku i nekako je uspjela izgubiti mobitel u kojem je bio broj Australca s kojim je provela noć.

Video u kojem je objavila svoju potragu snimila je "na mjestu zločina", kako je kazala, na plaži u Mooloolabi u Australiji, na koju se vratila i pritom potrošila svu preostalu ušteđevinu. "Molim vas pomozite mi, dijelite video na društvenim mrežama", poručila je i dodala da je muškarac kojega traži visok oko 183 centimetra, "jako je sladak", ima plavu kosu, plave oči i preplanuo je. Usto je dodala i da se zaljubila na prvi pogled.

A nakon što se video proširio cijelim svijetom, otkriveno je da je u pitanju marketinški trik Nigela Lucasa i tvrtke iz Mooloolabe koja se bavi turizmom. Neistinu je otkrio novinar Huff Posta Australia, koji je posumnjao da je nešto čudno kad je vidio kako izgledaju Amyotini profili na društvenim mrežama.


Potvrđujući da je žena u videu bila samo glumica, napisao je: "Ovo je u kombinaciji s velikim turističkim događajem ovog vikenda, kojim bi se trebalo promovirati Queensland Europljanima. Nakon što su ljudi počeli napominjati da je sve skupa PR podvala, pronađeno je da profili na društvenim mrežama i drugi tragovi na internetu vode do drugog imena - Alizee Michael".

Osim toga, podvalu je ekipa priznala i online, objavivši video naslovljen "Našla sam ga!" u kojem čovjek koji stoji iza hoaxa između ostalog poručuje da spremaju još puno ovakvih podvala. Dakle, treba pripaziti.

Ljudi su masovno ovu strategiju oglašavanja prozvali "odvratnom" i o svemu se priča na negativan način. Ipak, Lucas ne odustaje: "To koliko će ovo pomoći barovima i kafićima i hotelima u području daleko će nadmašiti sve negativnosti oko kampanje. Shvaćam zašto su ljudi ljuti, ali ako to pomaže lokalnim biznisima, onda je super".

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.