Citroen DS5: Totalna šminka

CITROENOVA ekskluzivna linija DS dobila je još jednu prinovu. Nakon što je DS3 napravio pomutnju u ponudi gradskih šminkera, DS4 osvježio tržište kompaktnih premiuma dolazi DS5 kao svojevrsni unikat na hrvatskom tržištu, ali i šire.

Interijer inspiriran avionskim kokpitom

DS5 je ne samo najveći model u DS liniji već i vjerojatno najoriginalniji pripadnik iste. Atraktivan u svakom detalju automobil je to koji svojim izgledom, ali i konceptom nudi pravo osvježenje, poglavito kod sklonih individualnom pristupu. Upravo tako, DS5 je pravi individualac koji će se svidjeti mnogima, a imat će ga u svojoj ergeli pedesetak Hrvata. Bar tako planiraju Citroenovi PR stručnjaci uzdajući se u nesumnjive potencijale "double chevrona". S obzirom da ih je već desetak prodano na neviđeno, najveći DS bi mogao proći i bolje.

Prvi i možda najznačajniji faktor privlačnosti svakako je dizajn postavljen ispred ionako originalnog koncepta. Predstavljen kao čistokrvni crossover u nekima će evocirati uspomene na tzv. shooting brake izdanja britanske aristokracije, a u onima nesklonim konzervatizmu stvoriti kritičnu dozu inata pred njemačkom klasikom. Kako god, DS5 je upečatljiv iz svakog ugleda, nategnutih linija i impresivnih dimenzija, svojevrsni derivat sportskog karavana i kompakta.

Možda još ugodnije iznenađenje očekuje pogled u interijer, navodno inspiriran avionskim kokpitom, a definitivno izveden u najvišoj razini kvalitete koju Citroen danas može ponuditi. Moderan dizajn, ergonomija najugodnijeg dnevnog boravka i oprema na razini najboljih putničkih limuzina nikoga neće ostaviti ravnodušnim.

Benzinac, dizelaš i hibrid


Premda podijeljena u tri razine oprema je već od bazne izvedbe više no potpuna, baš kao što se i očekuje od modela koji puca na "ekskluzivu". Osim potpunog zadovoljenja za sigurnosti i elektrifikacijom kupac po želji može DS5 obuti u 19-inčnu obuću željene nijanse izvana, ali i najfiniju kožu iznutra. Naravno, potonje uključuje izbor osam kombinacija kože, grijanje sjedala, a kod vozača i uslugu masaže. Duh modernog ureda osigurat će brojni zasloni u okviru Head-Up zaslona, eMyWay navigacije ili pak vrhunskog Denon hi-fi sustava s deset zvučnika kao odličnog dodatka DVD multimediji i Wi-Fi povezivanju. Poslastica za romantične duše je trodijelni stakleni krov velike površine.

Ekskluzivnost modela može se iščitati i u ponudi isključivo turbo motora. Izuzmemo li ulazni 1.6 eHDI sa 112 KS tu su redom moćni pogoni snažniji od 150 KS. Nudi se izbor između benzinaca sa 156 i 200 KS, te dizelaša sa 160 KS. Prava poslastica je hibridni Hybrid 4 pogon rezerviran za top izvedbu. Sinergijski učinak je 200 KS maksimalne snage, a osim mogućnosti vožnje u električnom ZEV modu i pogona na sve kotače nudi minimalnu potrošnju (3,8 l/100 km) uz maksimalni užitak voznih osobina.

Samo na pet prodajnih mjesta

Startna cijena Citroenovog šminkera je 223.600 kn za izvedbu s osnovnim (ali vrlo bogatim) paketom opreme Chic i slabijim dizelašem.10.000 kn više stoji benzinsko zadovoljstvo, dok je za iduću razinu opreme potrebno izdvojiti dodatnih 20.000 kn. Ulazak u najvišu Sport Chic razinu počinje na 286.600 kn i penje se sve do 334.600 kn koliko stoji Hybrid 4 verzija.

I za kraj jedna napomena. Kako se radi o posebnom proizvodu koji svojim pedigreom nadilazi ugođaj klasičnog Citroenovog salona, ovaj će se automobil prodavati samo na pet prodajnih mjesta u većim gradovima - Zagrebu (i Buzinu), Rijeci, Splitu i Osijeku, i to u okviru posebno uređenih prostora.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.