Screenshot: YouTube
BLIŽI se kraj godine i došlo je vrijeme za sastavljanje raznoraznih popisa sadržaja koji je 2014. dominirao društvenim mrežama, ali i news portalima.
Teško je da vam je bilo koja od ovih reklama promakla jer bilo ih je gotovo nemoguće zaobići, ali podvući ćemo crtu i podsjetiti se tko nam je najuspješnije zatrpavao news feed.
Na prvom se mjestu nalazi Shakirin spot za "La La La" koji je postao službena himna svjetskog nogometnog prvenstva u Brazilu, ali u isto vrijeme radi se o videu koji je sponzorirala kompanija Activia. "La La La" je ujedno i reklama s najviše dijeljenja u povijesti, a nadmašila VW-ovu reklamu "The Force" (5,3 milijuna shareova") koja je emitirana tijekom Super Bowla 2011., pokazuju istraživanja Unruly Medie.
1. Shakira - La La La (Brazil 2014)
5,819,822 dijeljenja.
2. Devil Baby Attack
2,153,235 dijeljenja.
3. Nike: The Last Game
2.151.148
4. Budwiser - Puppy Love
1.976.253
5. Wolrd's Toughest Job
1.894.721
6. First Kiss
1.548.628
7. Always - Like A Girl
1.482.633
8. Nike - Winner Stays
1.431.422
9. Unsung Hero
1.289.592
10. The Power of Love
1.101.023
11. Castrol Footkhana
1.049.656
12. Most Shocking Second a Day
973.164
13. Disney "Frozen"
896.324
14. FCKH8 - Potty Mouthed Princess Drops F-Bombs for Feminism
813.436
15. Volkswagen - Eyes on the Road
805.766
16. CoorDown - Dear Future Mom
804.082
17. John Lewis- #MontyThePenguin
770.187
18. BBC Music - God Only Knows
725.867
19. Procter & Gamble - Thank You, Mom
688.364
20. KLM - Lost and Found Service
670.401