Zar ne bi bilo logično da vam se sponzori bacaju pod noge nakon medijske prašine koju ste digli svojim iskrenim i uspješnim albumom?
Malo toga je logično u ovoj državi, rekao bih da je većina poslovnih ljudi, koji bi nam mogli dati novac, doslovno papci i boje se vezati svoje brendove uz nas jer nismo dovoljno bezlični. Ali kako kaže NORE u jednoj pjesmi i tu je u pravu, "Scared money don't make no money".
Mislite li da se potencijalni sponzori možda boje, zbog kontroverznosti vaših tekstova, pomoći vam da snimite spot?
Ovo nam je osmi glazbeni video koji radimo u ova dva albuma i da, svaki put nam je bio problem naći sponzore bez obzira na to koliko mi mislili da nam je pjesma zapravo bezazlena poput recimo "Punjenih Paprika", tako je valjda i s ovim. Ili zapravo ne znaju ništa o nama, pa ako im i ime nije poznato na prvu onda te odmah otkače, pogotovo kad zovem ljude i kažem da je bend Dječaci i pjesma se zove "Lovrinac", ljudi u Splitu misle da ih zajebavam.
Jeste li razmišljali da napravite spot u vlastitoj produkciji?
Moja pozicija ovdje je da osim što sam član Dječaka, ujedno sam i sa svojim prijateljem Milanom Latkovićem, drugi partner osnivač x!x! kreativne agencije koja je zaslužna za vizualni identitet i sve glazbene videe Dječaka, kao i nekih drugih izvođača koji su nas tražili da im radimo spotove poput Saše Lozara i St!llnessa. Svih dosadašnjih sedam video spotova Dječaka napravljeni su našim parama u vlastitoj produkciji, pa tako i ovaj koji je 90 posto snimljen i već je u fazi montaže. Istina, ima puno ljudi, čak i nešto sitno firmi koje su nam pomagale sponzorstvima, ali nikad to nisu bila ozbiljnija sredstva koja bi nam zbilja pomogla da snimimo spot na produkcijskoj razini kakvoj težimo, to je tek smanjivanje minusa koji je zapravo svakim spotom sve veći. A svim ljudima koji su nam pomogli oko realizacije spotova svojim malim doprinosima i svima koji se odazovu na naše pozive na Facebooku jedno ogromno hvala.
Kako ste zamislili spot?
Video doslovno prenosi sve te male radnje iz pjesme u stvarnost, a što se događa na refrenu ne mogu odati da ne kvarim doživljaj iznenađenja i prvog gledanja. Iz istog razloga nikad ne objavljujemo fotografije sa snimanja, tek promo fotografije koje ne odaju previše kako će video izgledati, a pogotovo ne radimo najveću glupost od svih - trailer za video spot. Kako se u videu radi o 7 zasebnih radnji na 7 različitih lokacija u kojima svaku ulogu iz pjesme glume drugi glumci posebno odabrani za te uloge plus vremenski ogroman refren za koji će biti potrebno mnogo digitalnih efekata, Lovrinac se dosad pokazao kao najveći problem što se tiče organizacije snimanja i novčanih troškova. Kako nam je bilo nemoguće dobiti dozvolu za snimanje na Lovrincu, morali smo jedne noći preskakati ogradu i usnimiti lokacije na koje ćemo sad digitalno ubaciti naše ljude. Lovrinac pod mjesečinom je zapravo jako lijep.
Jeste li sami pokušali prići nekim sponzorima, kome te zašto su vas odbili?
Zvao sam sva pogrebna poduzeća u Splitu i okolici jer sam računao da im je pjesma tematski najbliža i da im jedinima neće biti neugodno sponzorirati video za pjesmu koja nosi ime splitskog groblja. Mislio sam isto tako da ako ikome posao dobro ide, to je pogrebnim poduzećima s obzirom na broj staraca u državi koji se ne mogu kvalitetno hraniti iz kontejnera, no tu sam se prevario. Svi odreda su odjebali ideju o sponzorstvu, iako su neki ponudili da nam daju besplatno cvijeće ako treba.
Je li vam svejedno tko će vam sponzorirati spot, bi li pustili da vam se na videu vrti reklama za neku multinacionalku ili pivo?
Svejedno nam je tko će nam dati pare i čiji logo stavljamo na ekran, ako nam se sponzori ne miješaju u kreativnu slobodu i ako uz pomoć tih sredstava uspijemo na najvišoj mogućoj produkcijskoj razini u potpunosti ostvariti video kakav želimo. Hvala svakome tko pomogne, jer je pomogao da se napravi glazbeni video koji će se pamtiti.