Hooters ili Twin Peaks: Oskudno odjevene konobarice privlače goste u restorane

AMERIČKI lanci restorana u kojima se uz hranu dobiva i pogled na djevojke u odjeći koja naglašava njihove grudi bilježe rast posjećenosti, piše Daily Mail.

"Vjerujemo da prvo treba nahraniti ego naših gostiju, a tek onda na red dolazi trbuh", izjavio je Randy DeWitt, vlasnik lanca restorana Twin Peaks koji je uvjeren da privlačnost restorana nije samo u otkrivanju dijelova tijela konobarica. On misli da se gosti vraćaju zbog izvrsne hrane i truda njegovih zaposlenika da se svaki gost osjeća posebno.

Twin Peaks je dio velike američke restoranske industrije nazvan zanimljivim imenom "breastaurants" koji se trenutno može pohvaliti ubrzanim rastom, za razliku od ostatka restorana koji itekako osjećaju posljedice recesije. Takvi mali lanci restorana nastavljaju se na tradiciju koju je tijekom 80-ih započeo Hooters koji godinama pokušava u svoje restorane unositi svježe ideje i koncepte.

Tri najveća američka lanca restorana, koji uz hranu nude pogled na ne previše odjeveno žensko tijelo, prošle su godine povećali svoju zaradu za čak 30 posto. Unatoč toj činjenici, oni predstavljaju tek 1 posto najboljih američkih restorana.

"Odlazak u restoran mora biti jedno posebno iskustvo. Mi smo zabavljačice", priča 22-godišnja Rose Dimov, zaposlenica restorana Tilted Kilt.

I dok američki lanci restorana s imenima kao što su Hooters, Twin Peaks, Mugs N Jugs ili Tilted Kilt bilježe povećanu zaradu, a njihovi se vlasnici kunu da gosti ipak dolaze radi hrane i ugođaja, možda će se neki od domaćih ugostitelja odlučiti na promjenu u strategiji privlačenja gostiju.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.