Foto: Twitter
KANADSKI komičar Nathan Fielder iskoristio je rupu u zakonu kako bi otvorio kafić koji je u kratkom vremenu dobio vjerojatno najbolju besplatnu reklamu ne samo u američkim već i u svjetskim medijima.
Naime, u Los Angelesu je otvorio "Dumb Starbucks" (Glupi Starbucks) poigravši se s imenom najpopularnijeg lanca "kava za van".
Kafić s popularnim lancem dijeli isti font i logo, a Fielder se uspio izvući od neugodnog povlačenja po sudovima zahvaljujući rupi u zakonu koja mu omogućuje parodiranje Starbucksa.
Mnogi su pohrlili u novi kafić, ali tvrde da su "glupi cappuccino", "glupi čaj" i "glupi espresso", koji se tamo poslužuju, poprilično loši, baš kao i glupa glazba koja se tamo pušta.
Iz pravog Starbucksa poručuju da Fielder nema pravo na njihovo ime, a on tvrdi da uskoro namjerava otvoriti još jedan kafić u New Yorku.