U objavi naslovljenoj "Oreo - Koji više nije omiljeni keks", osuđuje se fotografija na kojoj je keks prikazan s punjenjem u duginim bojama, a koja je prošlog vikenda objavljena na službenoj stranici na Facebooku.
"Proizvođač keksa ističe da je u pitanju samo objava koja ne prikazuje stvarni proizvod. Ali na taj je način američkim korisnicima pokazao svoje mišljenje po pitanju kontroverzne teme gay brakova. Homoseksualci se nadaju da će ovakav keks postati stvarnost. Na tržištu postoji dovoljno proizvoda koje majke mogu kupiti za svoje obitelji, a koji ne podržavaju liberalne istupe. Imamo izbor, Kraftovi su proizvodi Oreo, Cadbury, Maxwell House i Nabisco", navodi se u objavi.
Njihova je objava na Facebooku potaknula osnivanje brojnih grupa čiji se članovi također bune zbog fotografije. Osnivač jedne od grupa piše: "Kraft je odlučio baciti moralne svjetonazore koji su stvorili našu naciju kroz prozor i doslovno niz naša grla! Bojkotirajmo njihove proizvode i udarimo ih tamo gdje ih najviše boli...po novčaniku".
Ovo nije prvi put da se One Million Moms bune protiv gay zajednice, prošlog su mjeseca osudile DC Comics i Marvel zbog toga što su u svoje stripove uključili gay likove, prenosi Huffington Post.