McDonald´s napokon pustio snimatelje u jednu od svojih "tajnih" tvornica

Foto: Press/ABC

LANAC restorana McDonald's napokon je odlučio stati na kraj glasinama i urbanim mitovima koji se već godinama šire o njihovoj hrani, sastojcima koji se koriste, ali i načinu pripreme.

Godine lošeg publiciteta ostavile su trag, a čelništvo je napokon dopustilo snimateljskoj ekipi da uđe "iza kulisa" i posjeti jednu od njihovih "tajnih" tvornica u Fresnu u kojoj se proizvodi popularna i često kritizirana brza hrana.

"Naša hrana, vaša pitanja"

Dio je to kampanje "Naša hrana, vaša pitanja" u kojoj javnost pozivaju da postave bilo koje pitanje vezano za njihove proizvode, a na koje će im oni rado odgovoriti.

Ekipa ABC-jeva showa "Good Morning America" ušla je u tvornicu gdje se dnevno obradi i preko 180 tona mesa, a objašnjavaju i kako je jedna od namjera dokazati da u svojim pljeskavicama koriste stopostotnu govedinu.

"Ovo radimo kako bismo odgovorili na pitanja, komentare i zabrinutost naših mušterija. Nije povezano s našim poslovnim uspjehom već se želimo pobrinuti da naši kupci znaju priču o hrani koja se ovdje proizvodi", rekao je brand menadžer Kevin Newell.

Sumnjivo meso i ružičasta masa

Mnoga su se pitanja ticala sumnjivog mesa koje koriste, a jedno od važnijih pitanja svakako je priča o pljeskavicama koje ostaju nepromijenjene i nakon nekoliko tjedana. Iz McDonald'sa objašnjavaju da je vjerojatno riječ o dehidriranoj hrani jer potrebna je vlaga kako bi se stvorila plijesan.

Naravno, tu su i odgovori na suluda pitanja kao što je: "Koristi li McDonald's ljudsko meso", ali i ono vezano za snimku neidentificirane ružičaste mase koja je svojevremeno kružila internetom i navodno je predstavljala smjesu od koje se prave McNuggetsi.

"Vidjeli smo fotografiju ružičaste mase. Da nešto razjasnimo, ta fotografija nema veze s McDonald'som i radi se u mitu. Ne znamo odakle se slika pojavila, ali ne predstavlja način na koji proizvodimo McNuggetse ili bilo što s našeg menija", odgovaraju iz McDonald'sa, ali priznaju da u ulje stavljaju sredstvo protiv pjenjenja i zgrudnjavanja (dimetil-polisiloksan).

Dotakli su se i azodikarbonamida koji su u jednom periodu koristili kod priprema svojih peciva, a koji se između ostalog koristi i kod izrade prostirki za jogu.

"Postoji niz načina na koji se azodikarbonamid koristi, a neki su to prokomentirali tako da su zaključili kako u našim pecivima postoji guma ili plastika te da su ti sastojci štetni. To jednostavno nije slučaj. Za primjer uzmite sol. Dakle, sol koju koristimo u hrani varijacija je soli koja se koristi za odleđivanje kolnika. Isto vrijedi i za ADA - koristi se na više načina", objašnjavaju.

Marketinški trik?

Pojavilo se i pitanje hormona na koje su također dali odgovor: "Većina stoke od koje dolazi govedina koju koristimo, tretirana je hormonima rasta, a to je uobičajena praksa u SAD-u."

Unatoč ovoj otvorenosti, mnogi smatraju kako je riječ o pukom marketinškom triku i pokušaju tvrtke da popravi narušeni imidž, a jedan od planova kako utišati kritiku je i proširenje ponude pa namjeravaju ponuditi i alternativu onima koji pržene krumpiriće žele zamijeniti salatom ili nekim drugim povrćem.

Iz McDonald'sa pak poručuju da je riječ o odgovoru na trend jer kupci sve češće žele doznati više o namirnicama koje konzumiraju.

Iznenađeni pitanjima

"To je put kojim svijet ide", rekao je potpredsjednik odjela za komunikaciju Ben Stringfellow.

Međutim, mnogi su zaposlenici iznenađeni pitanjima koja im mušterije postavljaju.

"Nisam znala da ljudi vjeruju da je naše meso crvljivo ili da ne koristimo pravu piletinu", rekla je Laura Ries i dodala da se tvrtka unatoč svemu mora otvoriti i odgovarati na pitanja i kritike svojih kupaca.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.