Foto: HTZ
NAKON što se u veljači digla čitava hajka oko novog slogana HTZ-a Croatia Full Of Life, ove je srijede objavljen međunarodni natječaj za ponude za pružanje usluge kreiranja vizualnog identiteta hrvatskog turizma, a on treba biti "usklađen s novim krovnim komunikacijskim konceptom i sloganom", stoji na službenim stranicama ministarstva turizma.
>> Hrvatska dobila novi slogan
>> Još smo dobro i prošli, mogli smo dobiti State of Mind
>> Bivši ministri turizma: Novi slogan je prevara
Međunarodni natječaj HTZ je objavio na svojim web stranicama na hrvatskom i engleskom jeziku, obraćajući se istodobno i domaćim i stranim marketinškim, brend i drugim profesionalnim tvrtkama i agencijama koje se bave izradom vizualnih identiteta, doznaje se iz Glavnog ureda HTZ-a, iz kojeg ističu da je za taj posao predviđeno 1,2 milijuna kuna (bez PDV-a).
Natječaj će se provoditi u dvije faze. U pretkvalifikacijskoj fazi, do 1. travnja zainteresirani trebaju dostaviti svoje reference, dok će u drugoj fazi odabranih pet ponuditelja do 30. travnja trebati dostaviti cjelovitu ponudu za taj posao.
Dio svega toga je i novi krovni komunikacijski koncept (tzv. Big Idea) i slogan "Croatia, full of life/Hrvatska, puna života", koje je Turističko vijeće HTZ-a usvojilo sredinom veljače ove godine, te su sada na redu vizuali odnosno izrada odgovarajućeg logotipa i drugih vizualno-audio i ostalih komunikacijskih materijala koji će pratiti "veliku ideju".
>> Je li slogan "Hrvatska puna života" stvarno toliko loš?
>> Tviteraši se sprdaju s novim sloganom HTZ-a
>> Evo koliko je novi slogan koštao i tko ga je odabrao
Pritom HTZ od ponuditelja očekuje izradu prijedloga vizualnog identiteta brenda, koji će obuhvaćati ili grafički prikaz (isotype) ili prikaz imena (logotip), odnosno kombinaciju toga dvoje, odnosno u konačnici logotip brenda s određenom tipografijom (glavni i alternativni fontovi slova koji će se upotrebljavati), paletom boja i drugo, što će HTZ, kao i slogan prevoditi na 22 strana jezika.