Foto: Reddit
"Nisam tražio povrat novca jer sam jednostavno zaključio da je precijenjeno...jer je na aerodromu", dodao je. "A najgore je bilo to što su mi rekli da sjednem i da će mi ga donijeti. Jedini slobodan stol bio je slobodan jer nije bio očišćen tjednima (barem je tako izgledalo) i nakon 15 minuta morao sam se vratiti i pitati gdje je zapelo s mojim sendvičem. Na koji su potpuno zaboravili. Koliko god sam bio ljut zbog grozne usluge, kad sam otvorio sendvič umro sam od smijeha, zajedno sa svojom curom, jer...pa pogledajte ga. Toliko je loš da je smiješan".
Glasnogovornik Edinburgh Airporta kazao je za Scotsman: "Surađujemo blisko s objektima koji nude hranu i piće kako bismo se osigurali da kupcima nude najbolji izbor i uslugu. Nažalost, u ovom slučaju pali smo ispod standarda i ispričavamo se ovom kupcu. Očito je da ovo nije usluga koju bismo trebali pružati i uputit ćemo žalbu EAT-u".