Screenshot: Vice
ARCREW GROUP je američka kompanija koja se bavi istraživanjem potencijala legalnog tržišta kanabisa i investiranjem u njega. Troy Dayton koji se nalazi na čelu kompanije je kroz nekoliko jednostavnih brojki, opisao financijsku težinu legalnog tržišta kanabisa u Americi. Primjerice, u njega spada američka država Colorado, koja je kanabis legalizirala.
U prošloj godini, vrijednost tržišta se procjenjivala na 1,4 milijarde dolara. Ove godine taj se iznos povećao za 64 posto i sada iznosi 2,3 milijarde dolara. Arcrew Group smatra da će u idućih pet godina, tržište vrijediti nevjerojatnih 10, 2 milijarde, što ga čini jednim od najbrže rastućih tržišnih potencijala u Americi.
No, treba uzeti u obzir i neke druge podatke, kao što su kategorije korisnika kanabisa i njihov postotak potrošnje. Istraživanje na koje se poziva Arcrew Group, navodi kako je postotak "okorjelih" korisnika (oni koji marihuanu konzumiraju svakodnevno), unutar trenutnog ukupnog broja korisnika legalnog tržišta marihuane, čak 70 posto.
Podatak koji pomalo iznenađuje, broj je onih osoba koje nazivamo "light" pušači, odnosno oni koji kanabis konzumiraju jednom mjesečno. Takvih ima manje od jedan posto te Dayton navodi kako su upravo ti potrošači ključ budućeg uspjeha legalnog tržišta marihuane i njegov najveći potencijal.
Tako Arcrew Group navodi da će se planirani rast tržišta od 10,2 milijarde dogoditi kada se poveća postotak "light" pušača te kad oni postanu redoviti korisnici kanabisa. To predviđanje je lako zamisliti ako uzmemo u obzir da će se broj država koje su legalizirale marihuanu, povećavati.
Klasičan profil "light" pušača, koji će kanabis u budućnosti početi upotrebljavati više puta mjesečno, su američke mame, koje su s tom navikom prestale nakon studentskih dana. Kada kanabis postane društveno prihvatljiv i sigurna "rekreacijska" droga, a nakon što se legalizira u većem broju zemalja, mogućnost legalnog konzumiranja umanjit će sveukupan broj "light" pušača i industrija će naprosto procvjetati.
Arcrew Group, u skladu s tim želi pronaći učinkovit način kako što više prosječnih američkih majki i kućanica, navesti da postanu redoviti potrošači legalnog tržišta marihuane.