Obje strane kontroverze: "Šokantne" religijske reklame objavljuju i Crkva i "nevjernici"

Foto: BuzzFeed, TopTenz

RELIGIJA je osjetljiva tema za mnoge, kako za vjernike, tako i za one koji sami sebe nazivaju ateistima ili agnosticima.

Upravo iz tog razloga snažan je alat u promoviranju raznih proizvoda. Kontroverza u bilo kojem obliku prodaje, a tim su se "trikom" u povijesti oglašavanja služili mnogi. Osim toga, provokacija religijom nije strana ni umjetnicima, od onih u celebrity svijetu do onih koji se umjetnošću bave "ozbiljno".

Bez obzira na to radilo se o spotu Madonne ili Lady Gage ili oglasu za popularni sportski brend, promidžba u koju je upletena religija sigurno neće proći nezapaženo, a ponekad se i Crkva služi pristupom koji se potom proziva kontroverznim. Među posljednjima s te strane medalje bila je lutka Isusa pomoću koje se pokušalo "modernizirati" religiju. Osim toga, Crkva na Novom Zelandu prije Uskrsa prošle godine objavila je kampanju koj je smještena na Facebook: Isus je prikazan na križu, a ispod fotografije stoji "Judi Iškariotskom se ovo sviđa" (naslovna fotografija).

U galeriji provjerite koji su oglasi proteklih godina najviše "uzdrmali" borce za slobodu govora, aktiviste, vjernike ili religijske fanatike pa sami procijenite jesu li i u kolikoj mjeri pretjerali.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.