"Prezervativi dostupni na tržištu zastarjeli su i ne privlače mlade", a proizvod prodaje njegovo privlačno pakiranje, zatim boja i miris i sve to mora postati "cool", kaže glasnogovornik ministarstva Joe Maila.
Kampanja će početi u svibnju u državi u kojoj je 6,4 milijuna Južnoafrikanaca ili 12,2 posto stanovnika bilo seropozitivno 2012., prema službenim podacima.
Južnoafrikanci su sve skloniji mijenjanju partnera, prema studiji koja pokazuje opći pad uporabe prezervativa od 2008., kao i porast broja zaraženih HIV-om (gotovo 470.000 u 2012., prema 370.000 u 2011.)
Samo trećina ispitanika (36,2 posto) izjavila je da je rabila prezervativ pri zadnjem spolnom odnosu, dok je 2008., taj broj iznosio 45,1 posto.
U Južnoj Africi strah od smrtnosti oboljelih od AIDS-a u padu je zbog distribucije antiretrovirusnih lijekova pa su se ljudi znatno opustili kad je riječ o primjeni mjera zaštite od zaraze HIV-a.