Foto: lg.com
LG Display i sestrinska tvrtka LG Electronics slove kao drugi najveći proizvođač televizora u svijetu i trenutačno su najžešći poklonici OLED tehnologije za koju kažu da je daleko superiornija aktualnim zaslonima s tekućim kristalima (LCD). LG je svoj stav potkrijepio ulaganjem u nova postrojenja za proizvodnju čija je ukupna vrijednost u 2014. godini dosegla 640.58 milijuna dolara.
OLED nudi bolju kvalitetu slike i smanjenu potrošnju energije, ali uz troškove proizvodnje koji su tri puta veći od tehnologija koje trenutačno vladaju glavnom strujom, piše Reuters.
Najveći svjetski proizvođač televizora Samsung i glavni konkurent LG-a vjeruje da OLED nije spreman za masovnu potrošnju i razvija alternativnu tehnologiju "kvantnih točaka".
I analitičari sumnjaju u budućnost OLED-a, a njihov se skepticizam uglavnom temelji na cijeni. Danas dostupni televizori s organskim diodama koštaju oko 10,000 dolara, što je u prosjeku tri puta više od komplementarnih uređaja temeljenih na LCD-u.
Samsung svoju težinu čvrsto stavlja na razvoj tehnologije "kvantnih točaka" koju je lako usvojiti i pruža podjednaku kvalitetu slike kao OLED uz znatno manje troškove proizvodnje.
U svojevrsnom priznanju da OLED još nije sazrio, LG je najavio vlastite inačice televizora temeljenih na "kvantnoj tehnologiji" u takozvanoj strategiji "na dvije staze".
Prvi "kvantni TV uređaji" se očekuju krajem veljače.