Screenshot: YouTube
BUDUĆI da je danas ponedjeljak vjerojatno će vam puno puta proći kroz glavu kako bi bilo dobro (ili barem trenutačno zabavno) dati otkaz.
A pravi primjer kako to napraviti na YouTubeu je objavila 25-godišnja Marina Shifrin koja bi zbog toga vrlo lako mogla ući u legendu. Naime, ona je dvije godine radila za Next Media Animation na Tajvanu te, kako objašnjava u videu, "dvije godine žrtvovala svoje odnose, vrijeme i energiju za taj posao", dok je njezin šef samo mario o količini obavljenog posla i količini klikova koje je određeni video prikupio". Iz tog je razloga odlučila napraviti svoj video, "napokon brinući o sadržaju, a ne o broju klikova" te na taj način dati otkaz.
Naravno, najzabavnije od svega (i najironičnije) bilo bi da "otkazni video" skupi najviše klikova dosad, a Shifrin kaže da joj je sad prvi sljedeći potez vratiti se u SAD i pronaći poslodavca koji "cijeni kreativnost i svoje zaposlenike", prenosi Huffington Post.