To je, naravno, razljutilo tamošnju Katoličku crkvu koja se ponovno uvrijedila u ime svih vjernika i zaključila da tako više ne može jer ova tvrtka već nekoliko godina zaredom vrijeđa vjerske osjećaje u državi koju većinom čine katolici.
Ljepota Poljakinja i ljepota lijesova
"Kalendar tvrtke zamislio je moj sin, a ideja je pokazati nešto napola ozbiljno, šareno i lijepo. Namjera je istovremeno pokazati ljepotu Poljakinja i ljepotu naših proizvoda, lijesova", kaže Zbigniew Lindner, vlasnik poduzeća.
"Lijes nije vjerski simbol, nego kutija u kojoj ste smješteni nakon što umrete. Zašto se ljudi boje lijesa, a ne poslovnog odijela, kozmetike ili nakita s kojima ih također pokapaju?", zaključio je Lindner.
Smrt i seks ne idu zajedno
Naravno, riječ je o privlačenju pažnje, ali i izvoru prihoda jer kalendar se prodaje na internetskoj stranici poduzeća. Mnogi će se složiti da je reklama itekako uspjela. Vrijedi spomenuti i da svaki naručitelj na dar dobiva privjesak za ključeve u obliku lijesa, prenosi Yahoo.
I dok se mnogima ova ideja svidjela, katolička crkva kalendar je osudila, a glasnogovornik crkve rekao je da smrt čovjeka prati ozbiljnost i da smrt ne smijemo miješati sa seksom.
U galeriji možete pogledati kalendare proteklih godina i fotografije sa snimanja ovogodišnjeg izdanja.