Foto: PR
WEEKEND MEDIA FESTIVAL održat će se sedmi put od 18. do 21. rujna u Rovinju.
Razgovarali smo o festivalu, tržištu komunikacija, predavanjima i radionicama s Tomom Ricovom, direktorom Weekend Media Festivala i Nikolom Vrdoljakom, direktorom programa festivala.
1. Weekend drži na okupu komunikacijsku industriju regije već 7 godina – koja je vaša tajna?
Tomo: Potreba da se jednom godišnje regionalni komunikacijski profesionalci okupe i razmijene mišljenja i upoznaju s novitetima u svojoj industriji ne može nestati. Weekend je jedinstvena platforma gdje se mogu u neformalnom ambijentu "promuvati" sa svojim kolegama.
2. Je li se tržište komunikacija u regiji između dva Weekenda promijenilo?
Nikola: Naravno. Tržište komunkacija živi i u konstantoj je promijeni kao i elementi koji ga definiraju. Kao što sam gore već spomenuo, tehnologija se brzo mijenja. S druge strane imamo i nastavak krize da pada profit mnogih tvrtki u medijima i komunikacijama što dovodi do spajanja i preuzimanja kojih smo imali više ove godine i u regiji. Ove dvije promjene su utjecale i na potrošače i na njihove navike pa i u načinu komuniciranja vidimo promjene. Kako bi mogli i ispratiti sve ove promjene koje su se dogodile na svakom od tržišta regije, imamo format koji zovemo "Pogled preko plota" u kojem šest stručnjaka u kratkim formatima od deset minuta predstavlja ono što se dogodilo u zadnjih godinu dana na svakom pojedinom tržištu.
3. Na čemu je naglasak u programu? Novinarstvo, marketing ili nešto drugo?
Tomo: Nikad na Weekendu ne stavljamo naglasak na samo jednu disciplinu ili granu. Imamo tri stupa programa. Prvi su strani predavači koji donose najzanimljivije globalne trendove. Drugi su paneli gdje raspravljamo o ključnim pitanjima svih dijelova industrije i treće su radionice kojih ove godine imamo čak deset, a na kojima želimo ljudima omogućiti i konkretnu edukaciju koja im treba u svakodnevnom radu.
4. Što biste izdvojili od programa i kako to da ste se odlučili uvesti radionice u program festivala?
Nikola: Program je kompleksan i pokriva široki spektar medija, komunikacija, tehnologije pa i biznisa. Sve ono što definira moderne komunikacije moći ćete ispratiti na Weekendu. Ovakvim programom dopuštamo svakome da sam kreira svoj program. Ove godine vjerujem da će iznimno interesantan biti nastup one-on-one Željka Mitrovića, jednog od zanimljivijih ljudi medijske industrije regije. Što se tiče radionica, njih smo dodali kao dodatni benefit našim gostima gdje im omogućujemo da kroz vrlo konkretne radionice nauče nešto novo, nešto što im je potrebno u svakodnevnom poslu, a nemaju gdje naučiti.
5. Ove godine se pojavljuje nekoliko business panela – zbog čega ste se odlučili na to?
Nikola: Mediji i komunikacije prolaze kroz velike promjene zadnjih godina. Promjene su prvenstveno uzrokovane tehnološkom revolucijom koja u potpunosti mijenja neke od osnovnih postavki na kojima su ležale ove grane. Vjerujem da svatko od nas može sam po sebi primjetiti koliko je tehnološka promjena utjecala na to kako komuniciramo s drugima, koliko nam je promijenila jezik, kako konzumiramo vijesti i/kako se informiramo. Utjecala je čak i na to kako nam izgledaju dnevne sobe. Nastanak dnevne sobe je posljedica ulaska televizije u svaki dom, nju je polako mijenjao dolazak PC-a, a sad će na nju dodatno utjecati pametni telefoni i svi uređaji koji dolaze, a bit će spojeni međusobno. Sve ove velike promjene morali smo, i željeli smo, ispratiti kroz oči medija i komunikacija, a kako bi to mogli najprije smo morali pratiti promjene u tehnologiji. Kad su te promijene utjecale i na to kako naši poslovi funkcioniraju morali smo i pratiti nove poslovne modele. Krenuli smo sa startupima, a danas pratimo i velike promjene koje vidimo i u već etabliranim velikim tvrtkama. Biznis paneli koje postoje na Weekendu pitaju se ključna pitanja na koje ne dobivamo odgovore drugdje, a značajno utječu na nas.
6. Što nas očekuje od party programa?
Tomo: Noćni program Weekenda je ono o čemu se priča dugo nakon festivala. Partyji na Weekendu odlično su mjesto za neformalna druženja i upoznavanja. Ples ne prestaje do ranih jutarnjih sati. Ove godine imamo dva izvođača koja će vas sigurno dobro zabaviti - legendarni Psihomodo Pop i sve popularnije novosađanke Frajle.