LEGENDARNI pjevač Milo Hrnić nakon duge i teške bolesti preminuo je u Dubrovniku u 74. godini. Požurite konji bijeli, Vrati se, Kome bi šumilo samo su neki od hitova po kojima će ga Hrvati pamtiti, no glazbenik se posljednjih godina bavio i snimanjem reklama.
Reklama u kojoj Milo Hrnić mladome Andriji objašnjava zašto nema vremena za odlazak u banku definitivno je pravi hit. Kao razlog je pjevač prvo naveo treninge pa ga se prikazuje kako katanom raskoljuje lubenicu kao lik iz igrice Fruit Ninja.
Razlog je i hobi - jahanje jednoroga, probe s bendom - divljanje sa živopisno friziranim pankerima, a povrh svega mora snimati spotove - pa ga vidimo kako jaše na kugli za rušenje zidova pokraj natpisa MYLO, insinuirajući time na "imenjakinju" Miley Cyrus i njezin hit Wrecking Ball.
Izdao je 20 albuma i preko 200 pjesama
Tu su i zabavne reklame za EuroJackpot, među kojima su najbolje one u kojoj Dalmatinca posvuda prati neka blesava klapa i intonira svaku zadnju riječ iz njegovih rečenica (guštaam, pršuuut, svituu).
Podsjetimo, Hrnić je prodao više od milijun nosača zvuka, izdao je 20 albuma i preko 200 pjesama. Tri puta je tijekom 80-ih bio pobjednik Splitskog festivala s pjesmama Vrati se, Dalmacijo, ljubav si vječna i Dobra večer prijatelji, hitovima koji se i danas rado slušaju i pjevaju.
Okušao se i u politici te je bio član Gradskog vijeća grada Dubrovnika, prvo kao čelnik HNS-a, a onda kao nezavisni vijećnik. Dubrovčani su ga s Terezom Kesovijom 2004. godine proglasili pjevačem stoljeća grada Dubrovnika.