PODRAVKA je u ponedjeljak svečano otvorila novi pogon vrijedan 40 milijuna kuna u tvornici za preradu voća i povrća Kalnik u Varaždinu.
Usput su predstavili i novu liniju za punjenje ajvara u "squeeze" ambalažu, poput ambalaže u kakvoj dolazi ketchup. Pohvalili su se i da je Podravka prva u svijetu koja ajvar puni u takvu ambalažu, a nakon toga na Facebooku se oglasio bivši predsjednik uprave Podravke Zvonimir Mršić naglasivši da je ta ambalaža za ajvar zapravo NJEGOVA ideja.
Zadovoljstvo mi je što je Podravka uspjela realizirati MOJU ideju o squeeze ajvaru. To je "game changer" pa se sad može...
Objavljuje Zvonimir Mršić u Ponedjeljak, 28. studenoga 2022.
"Zadovoljstvo mi je što je Podravka uspjela realizirati MOJU ideju o squeeze ajvaru. To je 'game changer' pa se sad može ostvariti i moja strategija o Podravkinom ajvaru kao globalnom brandu!" napisao je.
"Blasfemija"
A onda su krenuli komentari onih koji nisu baš bili oduševljeni NJEGOVOM idejom.
"Blasfemija", "Možda je marketinški zanimljivo, ali ekološki nije prihvatljivo. Osim toga, iz takve ambalaže je gotovo nemoguće istisnuti sav sadržaj pa su na gubitku i potrošači", "Dobra ideja, ali nema do staklenke. Ostane ti kasnije za zimnicu", "Možda sam staromodna, ali staklenka na prvi pogled mami kupca jer se vidi sadržaj. Ovako, ko da kupujem mačka u vreći", pisali su ljudi.
"Svijet ne može pobjeći od plastike (stao bi), nego se radi o tome da se postojeća reciklira, odnosno da se ne povećava njena količina. Sve više proizvođača koristi ambalažu od recikliranog materijala", odgovorio je Mršić onima kojima je zasmetao prelazak na plastičnu ambalažu.
Što vi mislite o NJEGOVOJ ideji?